יוטי גרינפלד צילום פרטי

מתפללים לשלומה: יוטי גרינפלד הפעוטה נותחה בארצות הברית

הציבור נרתם ובזכות קמפיין מימון המונים גוייס במהרה הסכום הדרוש למימון הניתוח. אמה דיווחה שהניתוח עבר בהצלחה והוסיפה: "התמונה הזאת של יוטי שלי שוכבת חסרת אונים על מיטת מנתחים גדולה כשבכל רגע משהו יכול להסתבך, תיחקק לי בראש לנצח כאחד הרגעים הכי מפחידים שעברתי בחיי"

פורסם בתאריך: 26.11.19 13:27

יוטי גרינפלד, התינוקת בת השנתיים וחצי, נותחה היום לפני מספר שעות בארצות הברית. אמה של יוטי, חנה גרינפלד, פרסמה פוסט ובו היא כתבה שיוטי הקטנה עדיין מורדמת והועברה לחדר התאוששות. "אי אפשר להבין מה עברנו כאן בשעות האחרונות. כמה פחד, מתח ודאגה. כל זמן ההמתנה ישבתי בחוץ מכווצת מפחד, ולא הכנסתי אפילו דבר לפה. התמונה הזאת של יוטי שלי שוכבת חסרת אונים על מיטת מנתחים גדולה כשבכל רגע משהו יכול להסתבך, תיחקק לי בראש לנצח כאחד הרגעים הכי מפחידים שעברתי בחיי. אבל הכל שווה את החיים שלי יוטי. לפני מספר דקות יצא המנתח ואני מצטטת את מה שאמר מילה במילה כי לא יכולה לדבר מרוב התרגשות: 'הניתוח עבר בהצלחה מעל המצופה והמשוער. כל הגרורות של הגידול נוקו והוצאו. גם באזורים המסוכנים יותר כמו עורקי הלב'. הוא אמר גם: 'אני לא יודע מה עשיתם. אבל זה נראה שיש מלאכים ששומרים באורח נס על יוטי שלכם. לא היו לה הרבה סיכויים לצאת מזה בחיים'".

עוד כתבה האם: "ואני רציתי לומר לו שחוץ מהמלאכים למעלה, יש לה פה בארץ עוד אלפי מלאכים בדמות בני אדם שהפכו את העולם כדי שהניתוח הזה יצליח ויוטי תחזור אלינו. אז הניתוח עבר בהצלחה מעבר למשוער והגידול האלים הוצא. עוד תקופה לא קטנה של שיקום לפנינו. אבל אנחנו הולכים אליה עם יוטי שלנו כשהיא חיה ומחייכת".

האם הבטיחה להמשיך ולעדכן.

בתחילת החודש פורסם במלאבס סיפורה של יוטי, ילדה בת שנתיים וחצי, מתוקה ויפה. המשפחה סיפרה לציבור כי יוטי סובלת מגידול ממאיר בבטן, נמצאת בסכנת חיים וזקוקה לעזרה. עוד נמסר אז שפרט לגידול בבטנה, יש לה גרורות לכיוון העורק הראשי של הלב. היא עברה שלושה סבבים של כימותרפיה שהאחרון בהם היה הנורא והקשה מכולם. הניתוח אותו עברה היום בארצות הברית היה הסיכוי היחיד להציל את חייה. לשם כך היה צורך לגייס מיליון שקלים והמשפחה פתחה בקמפיין גיוס המונים שהצליח. היום עברה כאמור יוטי את הניתוח המורכב. נמשיך לעדכן וכמובן נתפלל להחלמתה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה.

    אנחנו מאחלים ליוטי הקטנה בע'ה את כל הבריאות שבעולם, וחיים טובים ומאושרים, אם מישהו יודע היכן היא גרה, בבקשה להודיע לי, או לתת להוריה את מספר הפאלפון: 0525513500 תודה רבה לכם.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר