הפגנה בפתח תקווה מול ביתה של הסייעת ילנה סטרובינסקי . צילום יוליה גיטין טורגוד
הפגנה בפתח תקווה מול ביתה של הסייעת ילנה סטרובינסקי . צילום יוליה גיטין טורגוד

"את מפלצת". בעיניים דומעות עמדה דורינה וינטה מול ביתה של הסייעת ילנה סטרובינסקי (וידיאו)

עשרות אנשים הפגינו במוצש מול ביתה של הסייעת מגן מאשה והדב, נגדה הוגש כתב אישום על תקיפת קטינים. בשלב מסוים ירד בעלה של סטרובינסקי אל המפגינים שמבטיחים להפגין מידי שבוע

פורסם בתאריך: 2.2.20 13:34

כמה עשרות תושבים הגיעו במוצאי שבת להפגין מול ביתה של הסייעת ילנה סטרובינסקי, שעבדה כסייעת בגן מאשה והדב והחודש הוגש נגדה כתב אישום על ריבוי עבירות של תקיפת קטין בידי אחראי. בין המפגינים היתה גם דורינה וינטה, אמה של יסמין וינטה ז"ל, שנחנקה למוות באותו גן על ידי הסייעת אינה סקיבנקו באירוע שזעזע את כל המדינה. "דורינה עמדה מול ביתה של סטרובינסקי עם מגאפםון ביד ובעיניים דומעות אמרה: "איך היית יכולה להתנהג אליה, לכל הילדים בצורה כזו, אני רוצה שכולם יידעו, שאת מפלצת, שהילדים שלך ידעו שאת מפלצת, שאת בהמה", אמרה דורינה בשפה הרוסית.

כנסו כאן לקרוא על כתב האישום נגד הסייעת ילנה סטרובינסקי

צפו בדורינה וינטה מדברת עם דמעות בעיניה בהפגנה

למרות הגשם, הגיעו ההורים עם מגאפון ועמדו מול ביתה של סטרובינסקי. ההורים קראו לעברה שהיא אשמה והיא תשלם את המחיר על מה שהיא עשתה, אמרו שאף אחד לא ישכח את ההתעללות שלה בילדים. הילה עובדיה, אמא ואחת ממארגנות ההפגנה, אמרה: "זו היתה הפעולה הראשונה שלנו, אנחנו מתכוונים לקיים הפגנות מידי מוצאי שבת, מול ביתה של ילנה, על מנת להשאיר את זה על סדר היום ושהיא תקבל עונש ראוי".
במהלך ההפגנה ירד אל המפגינים בעלה של סטרובינסקי. עובדיה מספרת: "בעלה ירד אלינו. הוא אמר שאסור לנו להפגין והוא אמר שהוא יגיש נגדנו תלונה. אבל השוטר שהיה במקום, הרחיק אותו. בשלב כלשהו הוא התחיל לדבר לא יפה להורים ואמר לאמהות שהילדים שלהם קראו לילנה פעם ראשונה אמא. ההורים בעיקר כעסו ולא הגיבו, לפי עצת השוטר שהיה במקום".
עד מתי אתם תמשיכו להפגין?
"עד שבית המשפט ימצה איתה את מלוא וחומרת הדין, למען יראו ויראו".
ניסים בן צור, פעיל בנושא ההתעללות בחסרי ישע, הוסיף: "אני מגיע לכל ההפגנות בנושא חסרי ישע ופגיעה בילדים קטנים. חשוב לי לבוא ולהשמיע את הקול שלי, על מנת לנסות ולמנוע את המקרה הבא. המצב שנוצר כיום במדינה הוא מטורף וחייבים להחמיר את הענישה בחוק, לדאוג שסייעת כמו ילנה, תקבל את העונש המגיע לה ולא תפגע בילדים נוספים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר