עו"ד אלון וולקוביצקי. צילום זאב שטרן
עו"ד אלון וולקוביצקי. צילום זאב שטרן

לא התנהג בהתאם? עו"ד אלון וולקוביצקי התבקש לעזוב שלושה ימים לאחר שנכנס לבית "האח הגדול"

בני משפחתו שהבחינו כי הוא אינו מופיע במשך שעות בערוץ האח הגדול, דאגו לו וביררו לשלומו. בהפקת התוכנית טוענים כי הוא עשה מספר פעמים שימוש במידע מבחוץ ובכך עבר על חוקי התוכנית. חבריו: הדיחו אותו בגלל דעותיו הימניות

פורסם בתאריך: 18.2.20 18:42

עו"ד אלון וולקוביצקי, תושב פתח תקוה, עוזב את בית "האח הגדול" – הפקת הטלוויזה של ערוץ רשת 13, שלושה ימים לאחר שנכנס אליו. וולקוביצקי, התבקש היום (שלישי) על ידי ההפקה לעזוב את הבית בנימוק שמאז שכניסתו עשה מספר פעמים שימוש במידע מבחוץ ובכך עבר על חוקי התוכנית.

כנסו כאן לקרוא על הכניסה של וולקוביצקי לבית: "לפני שאלון נכנס לאח הגדול הוא עשה דוקטורט על שוברים שתיקה"

אבל מאחורי העזיבה המפתיעה, התחוללה דרמה לא קטנה דווקא בבית הוריו של וולקוביצקי. צופי ערוץ 26 – ערוץ האח הגדול, ובהם יצחק, אביו של וולקוביציקי, הבחינו שהוא לא מצולם בבית בשעות האחרונות והתחילו לברר מדוע. "אבא שלו ראה שבמשך שלוש שעות הוא לא על המסך" מספרת זיו כהן, מי שלקחה על עצמה לנהל את המטה של וולקוביצקי שאמור היה לדחוף לניצחונו בתוכנית. "הוא ניסה ליצור קשר עם ההפקה של התוכנית על מנת להבין מה קרה. החשש היה שזה משהו בריאותי ולבסוף נאמר לו שהוא הודח מהתוכנית ככל הנראה כי עבר על חוקי התוכנית".

חבריו טוענים שמדובר בהחלטה לא נכונה, שהוא הכניס צבע לתוכנית ושהדיחו אותו רק בגלל דעותיו הימניות. "ההפקה לא הצליחה להתמודד איתו ועם כל האמת שבפרצוף", טענו.

כנסו כאן לקרוא את התגובה של אלון וולקוביצקי להדחתו מבית האח. וגם: מי הוא חושב שיזכה?

האב יצחק, אמר למלאבס: "יכול להיות שהוא עבר על חוקי התוכנית, אבל הם קפצו על המציאה להדיח אותו והשתיקו אותו. אני גאה בו על השלושה הימים שהוא היה בבית ועשה את העבודה כמו שהוא חונך במשך שלוש דורות. אנחנו אוהבי ישראל. הם הפסידו בחור רציני שהעלה את הרמה של הבית".

מהפקת האח הגדול נמסר בתגובה: "אלון וולקוביצקי, שנכנס כדייר לבית האח הגדול לפני שלושה ימים, התבקש עתה לעזוב את הבית. בהפקת התכנית החליטו להוציאו כיוון שמאז כניסתו לבית עשה מספר פעמים שימוש במידע מבחוץ, ובכך עבר על חוקי התוכנית. כידוע, אלון נכנס בכניסה השנייה של דיירי האח הגדול, רק ביום שבת האחרון. על פי חוקי התוכנית, על הדיירים שנכנסים בכניסה השנייה חל איסור מוחלט לעדכן את הדיירים הוותיקים במידע מבחוץ. אלון כאמור עשה זאת מספר פעמים על אף שנקרא לחדר האח הגדול והוסבר לו כי זו עברה חמורה על חוקי הבית. היום כשעשה זאת שוב, לא נותרה ברירה והפקת האח הגדול הודיעה לו על הוצאתו מבית האח הגדול. אנו מאחלים לאלון הרבה הצלחה בהמשך הדרך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ביבי

    הכל מכור מראש
    תוכנית פח אשפה
    תנו לתקוה את הכסף
    מעכשיו וגמרנו
    גועל נפש תתנתקו
    מהערוץ בלי הכסף
    שלנו הם לא שווים כלום

  2. גכ

    מה קשור דעות ימניות, הרוב שם ימני ובמיוחד אסיף שהיה דוברו של אורן חזן גם מרבה לעשות בפוליטיקה

  3. שרה מהקריות

    אנחנו הבנו מיד שהוצאתם את אלון זה היה ברור כון שהוא ימני אתם גזענים ותמשכו להיום גזענים את השמולני שחיה על חשבוננו זה בסדר הכול מחור אצלכם זה ברור זה פלא שהרבה לא מחוברים תתבישו ערוץ 13

  4. רחל

    כל הבית ימני, וניר בחור מקסים, לכן גם יוסי וגדי, שאמרו לניר שהם נגד הדעות שלו, מתנהגים אליו בכבוד. אלון התנהג כמו בריון, טוב שהלך.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר