גופת גבר כבן 50 נמצאה במצב ריקבון ביחידת דיור ברחוב וולפסון בעיר. צילום זק"א
גופת גבר כבן 50 נמצאה במצב ריקבון ביחידת דיור ברחוב וולפסון בעיר. צילום זק"א

שוב זה קרה בפתח תקוה: גופת גבר כבן 50 נמצאה במצב של ריקבון ביחידת דיור בעיר

בזק"א מציינים שזהו המקרה השישי מתחילת השנה בפתח תקוה והמקרה הרביעי בשבועות האחרונים. השכנים שהרגישו את הריח החריף הזעיקו את כוחות המשטרה וההצלה שמצאו את גופת המנוח במצב קשה

פורסם בתאריך: 26.4.20 08:21

גופת גבר כבן 50 נמצאה אתמול בבוקר יום שבת, במצב של ריקבון ביחידת דיור ברחוב וולפסון בעיר. סמוך לשעה 08:00 הבוקר הוזעקו כוחות ההצלה ליחידת דיור ברחוב וולפסון בפתח תקווה שם נמצאה גופת גבר במצב ריקבון. בזק"א מציינים שמתחילת  2020 טיפלו מתנדבי זק"א בפתח תקווה בשישה אירועים של אנשים עריריים, חלקם קשישים, שגופותיהם נמצאו זמן רב לאחר מותם.

ישראל גודלבסקי, מפקד זק"א שרון: "מיד  בצאת השבת הגענו לדירה לטפל בכבוד המת ובאיסוף הממצאים שנשארו בדירה. מדובר בגבר כבן 50 שנמצא במצב של איבוד צלם אנוש לאחר שנפטר לפני כשבוע ימים. השכנים שהרגישו את הריח הנוראי הזעיקו את כוחות המשטרה וההצלה שמצאו את גופת המנוח במצב קשה מאוד, פרמדיק מד"א אישר את מותו. גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך זיהוי והבאתו לקבורה".

כנסו כאן לקרוא על המיקרים שאירעו לאחרונה:

ללא משפחה: הובאה למנוחות האישה שגופתה נמצאה כשבוע לאחר מותה | צפו בהלוויה

מזעזע: גופת אישה במצב ריקבון נמצאה בדירה בעיר. בתה הלוקה בפיגור שהתה לידה במשך יותר משבוע

השכנים התלוננו על ריח חריף: גופת אישה שמתה לפני כשבועיים התגלתה בדירה בעיר

כזכור, המקרה האחרון פורסם בשישי שעבר  אז גופת אישה כבת 70, במצב ריקבון מתקדם, נמצאה  בדירה ברחוב העלייה השנייה בפתח תקוה.  מדובר באם מבוגרת בת 70 ובתה הלוקה בפיגור שכלי קשה שחיו לבד בבית. גופת האם הייתה יותר משבוע ימים ברצפת הסלון ובתה לא ידעה מה לעשות, דיברה אליה, ניסתה להביא לה אוכל אך לא ידעה למי לפנות לעזרה, למרות שמדובר בבניין המאוכלס בעשרות דיירים. בזק"א שבו וביקשו מהציבור לבדוק את מצבם של שכנים ערירייים במיוחד בתקופת הקורונה בה אנשים רבים לא יוצאים מבתיהם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר