מורה בכיתה צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

תלמידי ד'-ט' חזרו בצורה חלקה ללימודים. הקשיים: החום הכבד וחבישת המסכות

מנהלת בית ספר: "המסכות הן סיוט בפני עצמו, הימים מאוד חמים ובזמן שהילדים יוצאים לחצר זה בכלל בלתי אפשרי ואני מקווה שזו הוראה שתעבור" במהרה".

פורסם בתאריך: 18.5.20 18:08

תלמידי כיתות ד'-ט' בפתח תקוה חזרו היום לבתי הספר, ובסך הכל החזרה ללימודים עברה באופן חלק. בתי הספר התארגנו מראש לקבלת התלמידים. הכיתות עברו ניקוי וכך גם השירותים. אך כמו בכיתות י', שחזרו אתמול, ההורים מספרים על קושי ללמוד בגלל השילוב של החום הכבד וחובת המסכות. עוד נשמעו תלונות על מזגנים שעבדו בעוצמה חלשה ולא קיררו. חלק מוועדי ההורים דאגו לשישיות מים מאחר ולא ניתן להשתמש בקולרים .

"ההנחיות הן כיסוי תחת, אי אפשר ללמוד שעות עם מסכה בחום הזה". טענות קשות בכיתות י'

"החזרה הייתה מצוינת והגיעו למעלה מ-90% מהתלמידים", מספרת מנהלת באחת מהחטיבות בעיר. "רבים חיכו לחזרה בכיליון עיניים. סוגיית המסכות קשה כשלעצמה ובוודאי בימים לוהטים שכאלה, אבל אנחנו מוצאים יחד פתרונות להפוגה והתרעננות". מנהלת בית ספר יסודי סיפרה: "מאחר ומדובר בתלמידים צעירים, הם ממושמעים ושמים את המסכות גם במהלך השעורים וגם בהפסקות. אבל זה סיוט בפני עצמו, הימים מאוד חמים ובזמן שהילדים יוצאים לחצר, זה בכלל בלתי אפשרי ואני מקווה שזו הוראה שתעבור במהרה".

אחד ההורים אמר: "זה סוג של התעללות בילדים, אני באופן אישי החלטתי לא לשלוח את הבן שלי לבית הספר, עד שמזג האוויר ישתפר, אבל להבדיל מאיתנו ההורים שיכולים להחליט אם לשלוח את הילדים לבית הספר או לא, המורות מחויבות להגיע ואני מרחם עליהן. מדובר בימים לא פשוטים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר