יזמים צעירים חטיבת בן גוריון. צילום באדיבות בית הספר

איך אוכלים במבה וביסלי בתקופת הקורונה? מיזם חדש של תלמידים מפתח תקוה נותן לכם פתרון

הכירו את ChipStick, המיזם איתו זכו תלמידים מחטיבת בן גוריון במקום הראשון בתחרות המחוזית 'יזמים צעירים' והעפילו לתחרות הארצית

פורסם בתאריך: 9.6.20 12:30

תלמידים מחטיבת הביניים בן גוריון, זכו במקום הראשון בתחרות המחוזית 'יזמים צעירים' והעפילו לתחרות הארצית שתתקיים ב-16 ביוני. התלמידים הקימו את חברת Ambaz (אנו מכריזים בזאת) וזכו בתחרות עם המוצר ChipStick לאכילת חטיפים בצורה אסתטית והגיינית שמתאים גם לתקופת הקורונה. את התלמידים הדריכו מנחי התוכנית, הסטודנטים ארטיום סלוצקי ואיתן צדוק, ורכז התכנית בבית הספר יותם גפסון.

צ'ופסטיק- חטיבת בן גוריון. צילום באדיבות בית הספר

תוכנית "יזמים צעירים' מתקיימת בחטיבה מזה חמש שנים וזו הפעם הראשונה בה מגיע בית הספר להישג מכובד זה. "התכנית נתנה לי מקום וכלים לממש את הפוטנציאל העסקי, ובמיוחד בתקופת הקורונה העניקה לי כלים להתמודד עם משברים בצורה יצירתית יותר", מספר התלמיד גיא וידנה שגם משמש כמנהל הפיתוח של התכנית. דברים דומים אפשר לשמוע גם ממיכאל רובצ'בסקי שאומר: "ההתקדמות של הקבוצה מדהימה. מרמת מתחילים לרמה של חברה המגיעה להישג כה גבוה בתחרות האיזורית ומפה השמים הם הגבול". אביה רוזנבלט ציינה: "הפרויקט העשיר מאוד את הידע שלנו בתחומים שונים וביניהם כושר דיבור מול קהל, חשיבה מחוץ לקופסא וקצת הכין אותנו להתנהלות בחברה אמיתית". מאיה וגאיה כהן סיכמו: "התכנית אף פתחה לנו צוהר לעתיד ומחשבה על אפיקי הקריירה שלנו".
מנהל בית הספר אורן קמינצקי, שמשתתף בתכנית כמנהל מזה 12 שנים וחמש שנים מתוכן בבן גוריון, ציין: "מדובר בהישג נהדר אך חשובים לא פחות הדרך והתהליך שעוברים התלמידים גם בנושא ניהול משברים במהלך כל השנה וחלוקת התפקידים בחברה. בחרתי להשתתף בתכנית זו כחלק מרצוני לטפח חשיבה יצירתית וחדשנות וכן לאפשר לתלמידים בעלי כישורים יצירתיים לבוא לידי ביטוי בדרך נוספת במהלך לימודיהם".
התלמידים מזמינים אתכם לתרום למיזם דרך אתר גיוס המונים. לכניסה לחצו כאן.

 

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר