הקניון לובש אדום. צילום דור מנואל

קומת מסחר, קומת מרפאות, מסעדות ובתי קפה: קניון חדש נבנה בפתח תקוה

הקניון שנבנה על רחוב העצמאות יכלול שתי קומות חניה תת קרקעיות. הוא נבנה מהבלוק האדום לו עמידות גבוהה לאש

פורסם בתאריך: 8.6.20 19:11

בימים אלה נבנה בפתח תקווה קניון חדש, 'ישרס גנים- פתח תקווה' בשכונת כפר גנים. הקניון החדש נבנה על רחוב העצמאות סמוך לקניון גנים ויהיה על שטח של 23,000 מ"ר. הוא יכלול שתי קומות חניה תת קרקעיות, שתי קומות מסחר, קומת מרפאות וקומה טכנית. המקום יכלול מסעדות, בתי קפה ועוד. צפי סיום עבודות הבנייה על קניון ישרס גנים פתח תקווה הוא סוף שנת 2020, האדריכל הוא ברעלי לויצקי קסיס, הפיקוח נעשה על ידי רסקו בע"מ והיזם "ישרס" חברה להשקעות בע"מ.
מה שייחודי לקניון החדש, זה שהוא הקניון הראשון בארץ שנבנה מ"הבלוק האדום" שעד היום היה מוכר יותר באירופה וארצות הברית. קומות המסחר יהיו בנויות מהבלוק האדום של "חסין אש". בחברה מציינים שמדובר בבלוק מתקדם אקולוגית וטכנולוגית, עם ספיגות נמוכה, חזק, "ירוק", מבודד ועשוי מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה. עוד הם מוסיפים שבנייה עם הבלוק נותנת מענה טוב לשריפות כיוון שהבלוק לא דליק ומיוצר באש, על כן העמידות שלו לאש הינה מעל 180 דקות בכושר הבידוד והעמידות.
מפעל "חסין אש" בבאר שבע הינו המפעל הישראלי הראשון והיחיד בארץ המייצר ומשווק בלוק קרמי אדום על פי הטכנולוגיה האירופית. כיום, הבלוק של "חסין אש" כבר משמש לבניה של עשרות בתים פרטיים ברחבי מדינת ישראל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר