מעגלי שיח- לזכרה של סטאר מרדכי ז"ל- בבית ספר עמל א'. צילום באדיבות בית הספר
מעגלי שיח- לזכרה של סטאר מרדכי ז"ל- בבית ספר עמל א'. צילום באדיבות בית הספר

החברים של סטאר התפרקו ובכו במעגלי השיח: "אני מדמיינת שהיא בטח תיכנס עכשיו"

מאות תלמידים כואבים הגיעו אתמול לרב תחומי א' להתאבל על מותה טראגי של סטאר מרדכי. "זו ילדה שנכנסה לכולם לב", אמרה המנהלת מירי ענני, שסיפרה: "החבר שלה בן השכבה, היועצת מלווה אותו ומאוד קשה לו"

פורסם בתאריך: 21.6.20 09:14

בית הספר הרב תחומי א' (עמל א'), בו למדה סטאר מרדכי ז"ל בת ה-15 שנהרגה בערב שישי בתאונת אופנוע בכביש 471, נפתח אתמול בערב לטובת התלמידים. כ-200 תלמידים הגיעו לחלוק את הכאב העצום על מותה הטראגי של החברה האהובה, ובמקום נערכו מעגלי שיח. בבית הספר הקימו פינת זיכרון לסטאר ז"ל ותלו את תמונתה והתלמידים הרבים שיתפו ברגשות שלהם, סיפרו על הכאב והתייחדו עם זכר חברתם.

"זה מאוד קשה לי", אמרה בדמעות הבוקר מנהלת בית הספר, מירי ענני. "אתמול בערב קיימנו מעגלי שיח והגיעו תלמידים רבים מכל העיר, גם מחטיבת גולדה וגם מברנר. מסתבר שלסטאר יש חברים וחברות בכל רחבי העיר ובכל השכונות. סטאר הייתה ילדה חברותית, צוחקת ומלאת שמחת חיים, ששה לעזור לכל ילד וילדה. החברים סיפרו שבכל שעה שהיו פונים אליה ופונות אליה היא הייתה עוזבת הכל ויוצאת לעזור", אומרת ענני בכאב. "גם ביום שישי, היא הלכה לחברה. אח שלה הקפיץ אותה לחברה מהשכבה. היום היא הייתה אמורה לחגוג את יום ההולדת שלה וזה כאב עצום".

סטאר מרדכי הובאה למנוחות ביום הולדתה: "במקום לחגוג לה יום הולדת 16 קברנו אותה"

מחר היא הייתה אמורה לחגוג יום הולדת: סטאר מרדכי היא הנערה שנהרגה בתאונת האופנוע

ענני מספרת שהילדים בכו, שהם התפרקו, ובמעגלי השיח לא הפסיקו לדבר על סטאר. אחת החברות של סטאר אמרה: "אני לא מאמינה שאני יושבת ומדברת עליה בזמן עבר, אני מדמיינת שהיא בטח תכנס עכשיו עם האופניים שלה ותגיד מה אתם יושבים פה'. חברה אחרת אמרה: "אף פעם לא הייתי במצב כזה, לא על סבא ולא על סבתא". ענני: "צריך להבין שאלו ילדים צעירים, הם כתבו באלבום, ישבו ובכו וזה עדיין לא נקלט".
אמש הגיעו לבית הספר נציגי אגף החינוך, מנהל המינהל רמי הופנברג, מנהלת האגף העל יסודי ירדנה חדד, צוות הפסיכולוגים של העירייה ובית הספר, ההנהלה, היועצת ונציגי הפיקוח. "כל מנהלי פתח תקווה מחזקים אותי מאתמול", מספרת ענני, "זו ילדה שנכנסה לכולם לב. ילדה שהייתה בכל מקום ובכל שעה, היא סטאר, כוכב כשמה היא ואני בטוחה שהיא מסתכלת ואומרת לנו להיות חזקים, להמשיך ולצחוק".
החבר שלה גם לומד בשכבה. 
"החבר שלה בן השכבה גם היה אתמול. כולם מחזקים אותו והיועצת מלווה אותו ומאוד קשה לו. הוא סיפר ודיבר על הכאב שלו וביקש לחזור למקום שבו היא מצאה את מותה יחד עם החברות שלה. אנחנו מבקשים מכל התלמידים לשמור על עצמם ולא לעשות דברים שיכולים להוביל לעוד אסונות. הכאב עצום, מדובר בילדים שמסיימים כיתה י' ולא כך תכננו שהשנה תסתיים. אנחנו נהיה פה עבורם עד סוף חודש יולי וגם הבוקר בית הספר והספרייה תפתח. ההלוויה ככל הנראה תתקיים היום ואנחנו נארגן לתלמידים הסעות מסודרות".
שלומית פרויליך, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, מסרה: "משפחת הורי תיכון עמל א' אבלה והמומה על מותה של התלמידה סטאר. אתמול הייתי במעגל שיח וישבתי עם הבנות והן סיפרו על ילדה שכולם אהבו, שאהבה לעזור והייתה מאוד דואגת. מישהי סיפרה שהיא הייתה כמו אמא עבורן, תמיד דאגה והיה אכפת לה. הדמעות לא הפסיקו לרדת. ההלם עדיין מאוד מורגש. היא הייתה מאוד דומיננטית ועצוב וזה כואב לי".
מ"מ ראש העירייה וראש מנהל החינוך, רון כץ, אמר: "כוכב כבה. נקרע הלב ותקצרנה המילים מלתאר את גודל הכאב במותה הטראגי של סטאר מרדכי. אני מחבק את המשפחה באבלה הכבד ושולח איחולי החלמה מהירה לאחיה. תאונה מחרידה זו, ממחישה את הצורך שלנו להעמיק את מערך ההסברה בתחום הנהיגה והבטיחות בדרכים, כבר בגיל מוקדם. מקווה שיהיה זה שבוע טוב יותר".

סטאר מרדכי ז"ל תובא למנוחות היום, יום ראשון, 21.6, בשעה 16:00 בבית העלמין ירקון. יהי זכרה ברוך. מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר