הפעוטה יסמין וינטה ז"ל
הפעוטה יסמין וינטה ז"ל

דרישה להחמיר את סעיפי האישום: מחר ייפתח משפטה של סייעת נוספת בגן מאשה והדב

אלונה סטרובינסקי, סייעת נוספת מהגן בו חנקה למוות אינה סקיבנקו את הפעוטה יסמין וינטה, מואשמת בריבוי עבירות של תקיפת קטין בידי אחראי. עו"ד יעקב שקלאר, המייצג את הורי הפעוטה, דורש בשמם להחמיר את סעיף האישום נגדה

פורסם בתאריך: 24.6.20 13:38

מחר, יום חמישי בשעה 9:00 בבוקר ייפתח בבית המשפט השלום בעיר, משפטה של אלונה סטרובינסקי, סייעת שעבדה בגן מאשה והדוב ואשר הואשמה בהתעללות בתינוקות בגן. בגן זה חנקה למוות הסייעת אינה סקיבנקו את התינוקת יסמין וינטה ז"ל באירוע שזעזע את כל המדינה. סקיבנקו נידונה ל-17 שנות מאסר.
כתב האישום נגד סטרובינסקי כולל שלושה אישומים, בגין שלושה תאריכים שונים במאי 2018, בכל אחד מהאישומים היא מואשמת בריבוי עבירות של תקיפת קטין בידי אחראי. מדובר בתינוקות ילידי 2016 ו-2017. כתב האישום מראה שהמעשה המחריד של כיסוי פעוטות בשמיכה ללא הותרת פתח לנשימה, הדרך בה הרגה סקיבנקו את יסמין ז"ל, היה מעשה שחזר על עצמו לפחות מספר פעמים בגן זה. עורך הדין של המשפחה מתכוון להגיש בשם ההורים ערער לפרקליטות לתקן את כתב האישום מהתעללות להמתה.

עורך דין יעקב שקלאר צילום פרטי

17 שנות מאסר נגזרו על הסייעת אינה סקיבנקו שהרגה את הפעוטה יסמין וינטה

חדשות טובות: עוכב הליך גירושם מהארץ של הורי הפעוטה יסמין וינטה ז"ל


עו"ד יעקב שקלאר, בא כוחם של הורי יסמין ז"ל, דורינה וינטה ו-ולדימיר בוטוק, אמר: "הסייעת הזו, אף היא אחראית על מותה של יסמין, זאת באשר הייתה נוכחת בכל זמן רציחתה וחניקתה על ידי סקיבנקו (לכאורה). משום מה, לא הואשמה הסייעת הזו בהמתתה של יסמין, בעניין זה, קיבלנו הודעה מהפרקליטות שאנחנו מוזמנים להגיש ערער, לאחר שנעיין בחומרי החקירה שנוגעים לכך. זאת בכוונת ההורים האומללים של יסמין לעשות בהקדם האפשרי. אנחנו סבורים שכתב האישום, שמייחס לסייעת השנייה התעללות ומעשה תקיפה כנגד תינוקות אחרות, יתוקן ותוסף עבירה של המתה בקלות דעת לפחות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר