מתחם הדרייב אין סמוך לאצטדיון. צילום: עיריית פתח תקוה

הכינו את הפופקורן: בשבוע הבא ייפתח דרייב אין בחניון האצטדיון בפתח תקוה

הדרייב אין יהיה פתוח לתושבי פתח תקוה בלבד והכניסה למתחם תהיה ברישום מראש ובתשלום של 30 שקלים. רשימת 25 הסרטים שיוקרנו טרם נקבעה, אבל בעירייה מבטיחים סרטים חדשים מכל הז'אנרים

פורסם בתאריך: 12.8.20 15:45

עיריית פתח תקוה תקים בשבוע הבא דרייב אין בחניון האצטדיון בעיר, בשיתוף עם מפעל הפיס. המתחם יפעל בין התאריכים 17.8-13.9 ויקרין 25 סרטים, כאשר הרשימה הסופית שלהם טרם נקבעה. הכניסה תהיה לתושבי פתח תקוה בלבד. בעירייה אומרים כי מדובר בסרטים חדשים ומובילים מכל הז'אנרים – פעולה, קומדיה, מתח, אימה ודרמה. סרטי ילדים יוקרנו בין התאריכים 23-27.8.

מתחם הדרייב אין מאפשר צפייה רבת משתתפים בסרט המוקרן על מסך בגודל 6 על 10 מטרים, כאשר הצופים נמצאים במכוניתם. החניון יכול להכיל עד 200 רכבים בכל הקרנה, והכניסה למתחם תהיה ברישום מראש ובתשלום בסך 30 שקלים.

"מאחר ואין אפשרות ללכת לבתי הקולנוע ואסורה ההתקהלות חשבנו לאפשר לתושבים ולתושבות לצפות בסרטים בשיטת הדרייב אין, כפי שהיה בילדותנו בתקופה בה היו מעט מאד בתי קולנוע", אמר ראש העיר רמי גרינברג, "אני מודה לשותפים שלנו במפעל הפיס, לאגף אירועים, תרבות ופנאי על הובלת הפרויקט ולחברה לפיתוח פ"ת על שיתוף הפעולה. מזמין את כולכם לבוא וליהנות ובמקביל להמשיך ולשמור על ההנחיות".

מנכ"ל מפעל הפיס, בני דרייפוס, הוסיף: "מפעל הפיס גאה לקחת חלק בפרויקטים יצירתיים מסוג זה שמאפשרים לתושבי הרשויות המקומיות לשמר מציאות של צריכת תרבות ופנאי גם בימים אלה וכל זאת בכפוף להנחיות משרד הבריאות. מפעל הפיס ימשיך להשקיע משאבים רבים בעיר למען רווחתם ושיפור איכות חייהם של תושבי פתח תקוה ותושבי הרשויות המקומיות בכל רחבי ישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רינת שאשא

    מהמם הכל בזכות ראש העיר שלנו יעשה הכל לחזק את המורל והשמחה בעיר שהקורונה הרסה להרבה מאיתנו זכינו תודה רבה על העשיה והמחשבה .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר