הפגנה 'פתח תקווה לא שותקת'- הפגנה נגד אלימות נשים.

הערב בפתח תקוה: הפגנה גדולה במחאה על האונס באילת

"צריך להורות לפרקליטות להפסיק עם עסקאות הטיעון הבזיוניות, ולהעלות את הסף של עונשי המינימום הנתונים לשיקול דעת שיפוטי", אומרת שגית טל, ממנהלות קהילת השוות בעיר 

פורסם בתאריך: 22.8.20 20:35

עדכון אחרון: 23.8.20 08:40

היום יום ראשון (23/8) תתקיים הפגנה בפתח תקוה במחאה על האונס המחריד בנערה בת 16 בבית המלון הים האדום באילת. ההפגנה תתקיים ב-20:00 ברחבת העירייה. המחאה היא גם נגד ריבוי התקיפות של נשים ונגד מה שמכנות המארגנות "היחס שמקבלות הנשים שמתלוננות על אלימות, על אונס ועל כך שחייהן ורווחתן של נשים הפכו להפקר והגיע הזמן לעשות שינוי". טל מסבירה שמחר בשעה 12:00 ישבתו נשים בכל הארץ למשך כחצי שעה ובשעות הערב יתקיימו הפגנות ברחבי הארץ. בהפגנה עתיד להשתתפף ראש העירייה רמי גרינברג, שיסייע למחאה בשלטים ובדברים נוספים.

שגית טל צילום זאב שטרן

עשרות הפגינו בפתח תקוה במחאה על האונס המחריד באילת | צפו בהפגנה


שגית טל, אחת ממנהלות קבוצת השוות בעיר וחברה במועצת הנשים בפתח תקוה אומרת הערב:  "קהילות השוות בפתח תקווה וברחבי הארץ, החליטו לקחת חלק במחאה המאורגנת על ידי קבוצת נשים פרטיות אשר דורשות שינוי, דורשות מעשים ולא דיבורים. צריך להבין שהנשים הן 51% מאזרחי ישראל, המנוע הכלכלי של המשק, אימהות, בנות, נשואות, יחידניות, רווקות, להט״ביות. חילוניות. דתיות, שדורשות מהממשלה לשים את נשות ישראל על סדר היום הלאומי – להעביר את התקציבים שהובטחו ומתעכבים כבר ארבע שנים, להורות לפרקליטות להפסיק עם עסקאות טיעון בזיוניות, ולהעלות את הסף של עונשי המינימום הנתונים לשיקול דעת שיפוטי".
בהפגנה בפתח תקוה יקחו חלק גופים רבים, ביניהם קבוצת השוות, עמותת עלמה, הצופים ועוד. יחד עם טל, מארגנת את ההפגנה גם ליאה צור, חברת מועצת הנשים בפתח תקווה, פעילה חברתית לקידום נשים, ושותפה בניהול פורום נשים בתעשיה – קהילה המנהלות, פורום בו חברות 80 אלף נשים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר