חניה כחול לבן. צילום מוטי מילרוד
חניה כחול לבן. צילום מוטי מילרוד

בחול המועד: החניה בכחול לבן בפתח תקוה ללא תשלום

ראש העירייה, רמי גרינברג: "אני שב ומזכיר לציבור כי כרגע התחלואה עולה והיציאה מהבית היא רק לצורך חיוני בלבד, וגם זאת תוך הקפדה על ההנחיות"

פורסם בתאריך: 4.10.20 13:15

ראש העירייה רמי גרינברג הודיע כי בחול המועד סוכות כי החנייה בכחול לבן בפתח תקוה במהלך חול המועד סוכות, בימים ראשון עד חמישי 4-8/10 תהיה ללא תשלום, בכל רחבי העיר. יחד עם זאת בעירייה מבקשים להדגיש ולחדד כי אנו נמצאים בעיצומו של סגר, והיציאה מהבית היא רק לצורך חיוני בלבד ועל פי ההנחיות והכללים.
ראש העירייה רמי גרינברג: "אנו רוצים להקל על הציבור הרחב ולאפשר בחוה"מ חנייה בכחול לבן ללא תשלום, אבל אני שב ומזכיר לציבור כי כרגע התחלואה עולה והיציאה מהבית היא רק לצורך חיוני בלבד, וגם זאת תוך הקפדה על ההנחיות הכוללות עטיית מסכה, שמירה על בידוד חברתי ושטיפת ידיים לעיתים מזומנות. רק יחד, בהתחשבות הדדית ושמירה על ההנחיות נוכל למגר את הנגיף. אני מאחל לכל תושבי העיר ובית ישראל חג שמח ומועדים לשמחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי כהן

    לא מבין מדוע ביתר ערי ישראל החניה בכחול לבן הינה חינם לתושבי העיר ובפתח תקווה ממשיכים לגבות תשלום על כך. ניתן לחלק את העיר לאזורים כמו שעשו בתל אביב ולהקל על תושבי העיר שמשלמים מיסים ומגיעה להם חניה חופשית ברחבי העיר.הגיע הזמן לשינוי.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר