זהבה מנצור ז"ל

טרגדיה גדולה: דניאל בן ה-13, נכדה של זהבה מנצור ז"ל, נפל אל מותו שבועיים לאחר שחגג בר מצווה

לפני פחות מחודש נפטרה זהבה מנצור ז"ל, שכיהנה במשך 18 שנים כיו"ר נעמת בפתח תקוה, בגיל 63 בלבד. השבוע נהרג דניאל הצעיר כאשר נשען על חומה במוסד החינוכי שבו למד ונפל מגובה של חמישה מטרים. הסב שלום מנצור: "אני מקווה שאתעורר וזה יהיה רק חלום רע"

פורסם בתאריך: 9.12.20 13:55

טרגדיה גדולה: דניאל מדמון ז"ל בן ה-13, נכדה של זהבה מנצור ז"ל, תושבת ראש העין שכיהנה במשך 18 שנים כיו"ר נעמת בפתח תקווה ונפטרה לפני פחות מחודש בגיל 63 בלבד, נהרג ביום שני השבוע. דניאל הצעיר נהרג שבועיים בלבד לאחר שחגג בר מצווה בחיק המשפחה. הוא נשען על חומה במוסד החינוכי שבו למד בבית שמש ונפל מגובה של חמישה מטרים. דניאל פונה לבית החולים במצב אנוש אך המאמצים להצילו לא צלחו והוא מת מפצעיו. "היום אנחנו מציינים אזכרה 30 יום לזהבה ועולים לגילוי מצבה לבית העלמין", אמר בכאב הבעל והסב, שלום מנצור, "כל יום זה יותר קשה מהיום הקודם. אתמול קברנו את הנכד והיום גילוי מצבה והקושי רק הולך ומתעצם, למרות שאני יודע שזהבה תלווה אותי כל החיים שלי עד הרגע האחרון".
איזה נכד היה דניאל?
"דניאל, לא בגלל שהוא הנכד שלי, היה ילד מאוד מוכשר, בכל מה שהוא עשה. הוא אהב נגינה, החלום שלו היה אורגן והדודות שלו קנו לו אורגן לבר המצווה. הוא היה נעים הליכות ולא רק לי כסבא, אלא לכל אדם שהכיר אותו. הוא היה עניו ועזר לכולם, תלמיד טוב והכאב גדול מאוד".
היית במקום בו הוא הוא נהרג?
"כן. כרגע זה נמצא בחקירה, אבל ממה שראיתי ומהאינפורמציה שקיבלנו, הוא נשען על הגדר והוא נפל, כי כנראה הגדר לא הייתה חזקה. אנחנו עדיין בהלם. אני מקווה שאתעורר וזה יהיה רק חלום רע. מדובר בילד צעיר שחגג את הבר מצווה שלו ועכשיו הוא לא איתנו".
היית בבר המצווה?
"לא. הם חגגו בחיק המשפחה ואני בגלל האבל על זהבה לא רציתי להרוס להם את החגיגה. עכשיו שניהם ביחד חוגגים אחד עם השני, זהבה ודניאל. זהבה הבטיחה לו שהיא תממן לו את הבר מצווה, אבל היא לא הספיקה".
מה אתה יכול לספר לנו על זהבה?
" זהבה הייתה סבתא ואישה שתמיד פינקה את כולם. הייתי איתה 41.5 שנים והיא פינקה אותי, למרות כל העיסוקים שלה כאשת ציבור לא הרגשתי שהיה חסר לי שום דבר. במהלך השבעה שמעתי עליה כל כך הרבה דברים שלא ידעתי, על כך שהיא עזרה לכל כך הרבה אנשים ולאו דווקא מהאזור, אלא גם מהצפון והדרום, היא עזרה לכולם עם הכוח שלה".
איך אתה מתמודד עם התקופה הזו?
"זה מאוד קשה לי. עכשיו כולם עדיין סביבי, אבל עוד מעט אחרי שכולם יתפזרו, אני לא יודע איך אני אחזיק מעמד, אבל החיים חזקים יותר, אבל עדיין זה לא יהיה זה בלעדיה. הבית שלנו תמיד היה בית שמח ותמיד היתה בו תנועה ועכשיו שקט. אמרתי לבן שלי שגר בברקן שיעבור לגור איתי בינתיים, שאני לא אהיה לבד".

שלום ציין כי המשפחה תרמה את כליותיו של דניאל לתושב הצפון על מנת להציל חיים.

הלכה לעולמה זהבה מנצור, לשעבר יו"ר נעמת במרחב פתח תקוה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר