בית הרב שי הלל בשעריה לאחר השריפה

"נס שאף אחד לא נפגע". ביתו של הרב הלל בשעריה נשרף, המשפחה זקוקה לסיוע

שש וחצי בבוקר, יום שישי: שריפה פרצה בחדר הילדים בבית משפחת הלל. אחד הילדים התלונן על כאבים ביד, ולמזלם של בני המשפחה החליטה האם לקום וללוות אותו לחדרו ואז הבחינה בלהבות. "הבן שלי התעקש לישון עם ציצית, זה שמר עליו", אומר הרב

פורסם בתאריך: 11.1.21 08:17

ביום שישי האחרון נשרף בשעריה ביתם של הרב שי הלל, רב בית הכנסת 'אהבת ישראל', ומשפחתו. השריפה בבית בשכונת שעריה בפתח תקוה פרצה בשעה שש וחצי בבוקר, כאשר כל דיירי הבית עדין ישנו. מי שהתעורר ראשון היה הבן הצעיר, שהציל את חייהם של שאר בני המשפחה. הבית נשרף ואינו ראוי למגורים. הוא זקוק לשיפוץ נרחב הכולל תיקוני תשתיות רבים, לתיקוני וצביעת הקירות ועוד. ההתגייסות של תושבים רבים בהם עובדי עירייה אשר מציעים עזרה למשפחה אמנם מחממת את הלב, אך לצד זאת מנסים בימים אלה בני משפחת הלל ותושבים אחרים לגייס בעלי מקצוע שיסייעו להם בהתנדבותץ בתיקון הנזקים.

"יש לנו שלושה ילדים", סיפר למלאבס הרב הלל. "שני הבנים, בגילי שלוש וחצי ושש וחצי ישנו בחדר שלהם והבת בת השנה וכמה חודשים, ישנה עם אשתי. בבוקר, לקראת השעה שש וחצי, הבן הגיע לאשתי למיטה ואמר לה שכואבת לו היד, בהמשך הסתבר שזו כוויה. היא נתנה לו נשיקה ואמרה לו שיחזור לישון והוא הלך לסלון. אשתי קמה אחריו, בלי סיבה הגיונית, וכשהיא עומדת בסלון והכל חשוך מסביב, היא רואה מחדר הילדים שיש אור מאוד גדול, כתום חזק והבינה שמשהו בוער בפנים. היא נתנה צרחה ואני ישר קפצתי, שמתי משקפיים ונכנסתי לחדר. ראיתי את המיטה בוערת באש ואת הבן שלי ישן ליד המיטה על המזרון, תפסתי אותו כשהוא עוד ישן והוצאתי אותו החוצה. בינתיים אשתי הוציאה את שני הילדים והזמנו כיבוי אש. עד שכיבוי אש הגיעו החדר כולו נשרף. כולם מסביב אומרים לי תראה מה איבדת, אני לא מתלונן וחושב שמזל שהבן שלי קם ואשתי הלכה לראות מה איתו ושכולם בריאים ושאין פגיעות בגוף ובנפש, אלא רק ברכוש. ואם היינו מחכים עוד כמה דקות, לא הייתי יכול להיכנס לחדר והילד היה בפנים".

בית הרב שי הלל בשעריה לאחר השריפה

מה מצב הדירה?
"החדר של הילדים נשרף כמעט כליל וכל הדירה מלאה בפיח וריח של אש ויש הרבה פריטים שלא ניתן להשתמש בהם. צריך להבין שהבן הגדול שהיה בחדר, החליט לפני כשבוע שהוא ישן עם ציצית, אמרנו לו שלא יהיה לו נוח ואולי זה יציק לו, אבל הוא התעקש ואני מאמין שזה אחד הדברים ששמרו עליו".
ואיך הילדים מרגישים?
"זה אחד הניסים שאף אחד לא נפגע לא בנפש ולא בגוף. אין לילדים טראומות ופחדים והם רגועים".

לבירור פרטים אודות סיוע למשפחה ניתן לפנות ל – נועם שרעבי בטל' 0542404702, ירון טיירי – 0547705358, אריק נדב – 0523798879, אבי צברי – 0538018801, ענת נשיא – 0508283515, גילה חממי – 0547586582.

בית הרב שי הלל בשעריה לאחר השריפה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר