חטיבת בן גוריון. צילום זאב שטרן

השינויים בהזנה לחטיבות ממשיכים לעורר סערה: הורי בן גוריון חוששים מהעומס הצפוי

חטיבת בן גוריון הוזנה במשך שנים על ידי שני בתי ספר יסודיים, הח מהשנה הבאה תוזן על ידי שלושה. ההורים אומרים: "מספר התלמידים יעלה משמעותית, מדובר במבנה ישן, לא משופץ, וללא תשתיות ראויות". העירייה: "ראש העיר קידם שיפוץ במיליוני שקלים"

פורסם בתאריך: 21.1.21 11:32

הורים לתלמידים בחטיבת בן גוריון והורי בית הספר היסודי נווה עוז, מבקשים מעיריית פתח תקווה לעצור את ההרשמה לחטיבת בן גוריון. לטענתם, לאחרונה הובא לידיעתם שעיריית פתח תקוה שינתה את תמהיל בתי הספר אשר מזינים את חטיבת בן גוריון, ואם עד השנה האחרונה בית הספר היה מוזן משני בתי ספר יסודיים, נווה עוז וביאליק, החל משנת הלימודים תשפ"ב הוא יוזן משלושה בתי ספר – נווה עוז, קפלן והוברמן, אשר ממוקם במרחק של כחמישה ק"מ מהחטיבה. עוד הם מסבירים שמבית ספר שמונה כיום כ-170 תלמידים המספר יעלה לכ-270 ומציינים שמדובר במבנה ישן ולא משופץ וללא תשתית ראויה. "ראש העיר רמי גרינברג נפגש לאורך כל התקופה, מספר פעמים, עם בתי הספר היסודיים השונים, לצערנו, את הפגישה עם ועד נווה עוז ובן גוריון, קיים רק לאחר קבלת ההחלטה", טוענים נציגי ההורים, שאף פתחו קבוצת פייסבוק 'רמי, אל תפיל אותנו בין הכסאות. חט"ב בן גוריון'.

כזכור, הם לא ההורים היחידים שמתנגדים לשיבוץ מחדש במעבר בין בתי הספר היסודיים לחטיבות. כפי שפרסמנו הורי בתי הספר אלימלך כנר ודבורה עומר, ששובצו בחטיבת עלומים פיינברג, דורשים מהעירייה לשבץ אותם בחטיבת ארנס החדשה.
להורים טענות נוספות. "בעוד בתי ספר אחרים בעיר זכו לשדרוג, לשיפוץ מבנים, ולכיתות על איזוריות, כמו רפואה, מוסיקה ועוד, חטיבת בן גוריון נשארה מאחור, ללא שום כיתה על איזורית", אומרים הורים מחטיבת בן גוריון. הורי בית הספר נווה עוז מציינים שעד כה בית הספר היה מוזן מתלמידים משכונת כפר גנים שראו בנווה עוז כמקפצה לקראת החטיבה ולאחר השינוי, יעדיפו ההורים להירשם ליסודיים אחרים בהתאם לחטיבה אליה הם מוזנים. "אנחנו לא מתכוונים להישאר אדישים למצב ודורשים מהעירייה לשנות את ההחלטה בהקדם, אנחנו לא נסכים שהילדים שלנו יישארו מאחור".
מלשכת ראש העירייה נמסר: "העירייה קידמה בשנתיים האחרונות תכנית אסטרטגית מקיפה בתחום החינוך, בהובלת היועץ ד"ר איציק כהן מחברת משאבי ידע, לטובת תלמידי העיר ורווחתם. זאת בשונה מהעבר, שהחינוך היה כפוף לאינטרסים פוליטיים. ראש העיר יזם תכנית מקיפה ומקצועית שמדברת על השקעות של מליארדים בבינוי, בפדגוגיה תוך הסתכלות על עתיד תלמידי העיר. בתוך כך, ההתפתחות שעוברת העיר ומערכת החינוך בפרט, כרוכה גם בשינויים לטובת התושבים. חטיבת בן גוריון תמיד הוזנה ע"י בית ספר מרוחק באופן יחסי, כמו בי"ס ביאליק. בגלל הבינוי של השש שנתי ארנס יש צורך לשאת תמורות וראוי גם לברך על כך. יצויין כי אחרי שנים שלא נעשה דבר בחטיבת בן גוריון, ראש העיר קידם שיפוץ מבנה במיליוני שקלים וכן מקדם בינוי אולם ספורט אחרי שנים שהתלמידים שיוועו לזה. עיריית פתח תקוה פועלת בשיתוף פעולה עם הנהלת המוסד כדי לקדם פרוייקטים חשובים אלו באופן מיטבי. כמו כן, בניגוד לנטען ראש העיר נפגש עם ועד ההורים והציג בפניהם את הנתונים כפי שהם ואת פעולות העירייה להעצמת החטיבה ובכלל. השינוי בבן גוריון כרוך בשינוי כולל של 14 מוסדות חינוך במערב העיר והעירייה מבססת החלטותיה על עקרון שוויוני שעיקרו הוא טובת התלמידים והצלחתם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי כהן

    עברתי במקום ואשמח אם ראש העיר יראה לי איזה מבנה שופץ.
    תודה

  2. אילן

    לראש העיר והעירייה יש עובדות "אלטרנטיביות" למציאות.
    כל מי שבוועד ההורים אומר שהם נקראו לישיבה שבה הוצגו להם העובדות המוגמרות לגבי השיבוצים החדשים.
    הבית ספר אינו משופץ ואינו בנוי להכיל כמות תלמידים בהיקף כמו שמתוכנן ע"י העירייה.
    פשוט וקל להוכיח זאת ע"י ביקור קצר במקום.
    הבאת תלמידים ממרחק 5 ק"מ אינו הגיוני, לא לגבי הפקקים המיותרים שיווצרו בעיר ובכניסה לבית הספר ולא הוגן כלפי אותם תלמידים שצריכים לנסוע כל כך רחוק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר