פארק מקורות הירקון. צילום יח"צ

שונה המועד של צעדת פתח תקוה: "כשהדתיים צעקו דאגו להם. ומה איתנו?"

העירייה קבעה תחילה כי צעדת פתח תקוה תתקיים בשבת הקרובה, בעקבות תלונות של הציבור הדתי שונה המועד ליום שלישי, איסרו חג שבועות

פורסם בתאריך: 25.4.21 13:46

הלחץ של הציבור הדתי פעל: העירייה הודיעה הבוקר שצעדת פתח תקוה, שהייתה אמורה להתקיים בשבת הקרובה, ה-1.5, על גדות נחל הירקון, תתקיים ביום שלישי ה-18.5.21, אסרו חג שבועות, בין השעות 08:00 – 14:00. השינוי הביא לתלונות של תושבים רבים, על כך שהם חשים מקופחים משום שעבור רבים מדובר ביום עבודה רגיל. טענה נוספת שעלתה לאחר הפרסום הראשון הייתה על כך שמדובר בצעדה שמתקיימת שנים לזכר הרוגי אסון הבונים, אך הפעם לא אוזכר האסון בפרסומים. נושא זה תוקן בפרסום שנעשה היום.

"לצערי, אף אחד לא הודיע לנו באופן רשמי שהצעדה עברה לתאריך אחר", אומרת תושבת, "קיבלנו הודעת זיכוי במייל, ללא הסברים אודות הדחיה או פירוט לגבי התאריך החדש. חברה שלי שקיבלה את המייל ולא פתחה אותו, הייתה בטוחה שזה אישור לגבי הרישום וכמוה יש עוד לא מעט", היא מוסיפה בכעס. "העירייה הייתה צריכה לדאוג לשלוח או להתקשר לכל אחד מהנרשמים ולעדכן שהתאריך עבר למועד אחר, על מנת שלא יגיעו בשבת לצעדה. בנוסף, הם העבירו את הצעדה לאמצע השבוע, אומנם זה בלוח השנה איסרו חג, אבל זה יום עבודה לכל דבר ולא מעט אנשים יפספסו את זה. אני לדוגמא עובדת והילדים שלי במסגרות, לנו אין חופש".

ותושבת אחרת מוסיפה: "זה ממש מכעיס, כשהדתיים צעקו, אז דאגו להעביר את הצעדה ליום שנוח להם ומה איתנו? כבר החלטתם להעביר את זה, אז למה לא ליום שישי, יום שרוב התושבים לא עובדים? למה באמצע השבוע? לצערי אוכלוסיה גדולה לא תוכל לקחת חלק וממה שאני מבינה, זה היה אמור להיות אירוע מיוחד".

מהעירייה נמסר: "לאור בקשות שעלו מתושבי העיר בנוגע לשינוי מועד צעדת פתח תקוה, הוחלט כי היא תידחה ל-18.5 (יום שלישי) בין השעות 8:00 ל-14:00. צעדת פתח תקוה תכיל גם את צעדת אסון הבונים המתקיימת כמידי שנה. השיקול בתיכנון הצעדה המקורי ביום שבת נבע מהעובדה כי בשנים קודמות היה רישום דל. כאמור, בשל בקשות התושבים ומתוך ראיית טובתם הבלעדית, ראש העיר הנחה את אגף הספורט לדחות את הצעדה למועד שצויין לעיל".

קיראו גם:

סערת הצעדה: לאן נעלם האיזכור של הנספים באסון הבונים?

נציין כי הצעדה תתקיים על גדות נחל הירקון ותכיל גם אטרקציות מים בסימן חג השבועות. המסלול שאורכו כ-4.5 ק"מ, יכיל מגוון תחנות מהנות לכל המשפחה: ירי וקליעה למטרה ברובי פיינטבול, משימות OUTDOR TRAINING ', קיר טיפוס בגובה 8 מטר, פארק חבלים באורך 50 מטר ובגובה 80 ס"מ מעל הקרקע, סיור באתרי מורשת, עמדות צילום מגנטים, קעקועים ואיפור לילדים ועוד. הצעדה תחל בחניית אולם דל וינו לאורך נחל הירקון ותסתיים בפארק מקורות הירקון שןם יתקיים הפנינג. המחיר: 20 שקלים למשתתף, לשפחה המונה 3 נפשות ומעלה – 50 שקלים (לתושבי פתח תקוה), משפחות תושבי חוץ ישלמו 60 שקלים. ההרשמה לצעדה דרך אתר מקפ"ת וניתן יהיה לשלם גם ביום הצעדה עצמו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר