מתחם רוזמרין, צילום שרץ ברשת פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

"קיבלנו תגובות מזלזלות" | תושבים בכפר גנים מתלוננים על עבודות בשבת במתחם רוזמרין

לתלונות הרבות של תושבים על עבודות במתחם רוזמרין בשעות לא מקובלות, הצטרפה תלונה חדשה, על משאית שפרקה בשבת קורות עץ. גרינברג בהודעה לתושבים: "אי אפשר להוריד הכל מוכן מהאוויר". העירייה בתגובה רשמית: "נושא השבת ייבדק"

פורסם בתאריך: 15.6.21 18:56

תושבים המתגורים בסמוך למתחם רוזמרין בשכונת כפר גנים ג', כועסים על העירייה על כך שמתבצעות עבודות פיתוח ובנייה במתחם גם בשעות הבוקר המוקדמות וגם ביום שבת. מדובר בעבודות לפיתוח המתחם ובניית בית ספר. ראש העירייה אמר לתושבים בתגובה בהודעה קולית בקבוצה השכונתית: "אי אפשר לקפוץ על כל משאית שעוברת. אי אפשר לבנות בית ספר ואת כל הדברים מסביב ולהוריד מוכן מהאוויר".

בשבת האחרונה בשעה 06:30 בבוקר התעוררו התושבים שוב לרעש משאית, אשר נכנסה למתחם ופרקה קורות עץ. לתושבים נמאס. "מגיעים לכאן נהגים ומשאירים משאיות שעובדות שעה – שעה וחצי ולא מדוממים מנועים", הם מספרים, "שער המתחם נשאר פתוח לכל דכפין וזה מרגיש שהזלזול בנו עלה מדרגה כשגם ביום שבת ממשיכים בעבודות וגם במהלך השבוע משאיות נכנסות למתחם לפני שעה 7:00 בבוקר".

"אנשים לא היו מתלוננים אילו היה מדובר במשאית פה ושם", מוסיף אחד מתושבי המתחם, "אבל יש חוק ויש תקנות, וגם כשבונים בית ספר יש לשמור עליהם. אין כל הצדקה חוקית לכניסת משאית בשבת או לפני השעה 7 בבוקר. יש לנקוט בצעדים מתאימים על מנת לא להפוך את חיי התושבים לסיוט".

למי פניתם בעניין?
"בהתחלה פנינו לשיטור העירוני על משאיות שהגיעו למתחם בשעה 4:00 לפנות בוקר, אבל נאמר לנו שלא רואים את המשאיות המדוברות. באמת מאוד קשה לראות משאיות כפולות של 18 צמיגים. בהמשך פנינו לראש העיר, אבל התגובות שקיבלנו מרגישות כמו זלזול וחוסר התחשבות".

בתגובה לטענות התושבים, שלח ראש העירייה, רמי גרינברג, הודעה מוקלטת בקבוצת הוואטסאפ השכונתית בה אמר: "אין זלזול. אין שום בעיה ויש פיקוח צמוד. גם כשבנו את מתחם רוזמרין היו תלונות לכל מי שגר מסביב על המשאיות והחול. אבל הכל הסתדר כשנגמרה הבנייה וגם כאן הכל יסתדר כשתגמר הבנייה … אי אפשר לקפוץ על כל משאית שעוברת. אי אפשר לבנות בית ספר ואת כל הדברים מסביב ולהוריד מוכן מהאוויר".

מדוברות העירייה נמסר: "במסגרת חזון ראש העיר לפיתוח העיר ולשדרוג כלל השכונות, העירייה מקימה בימים אלה בית ספר במקום המדובר וכן מקדמת פיתוח כולל של גינות ציבוריות והמרחבים הציבוריים בעשרות מיליוני שקלים לרווחת התושבים. ראש העיר וגורמי הרשות הרלוונטיות נמצאים במעקב אחר הנושא ופועלים כדי לצמצם את ההפרעה לתושבים בזמן עבודות הפיתוח. בנוסף, במסגרת הסיורים המקצועיים שראש העיר עורך מידי שבוע בשכונות השונות עם גורמי המקצוע והתושבים, נקבע גם סיור באזור המדובר. באשר לפניה על העבודות בשבת, הנושא נבדק מול הקבלן המבצע ובמידה ואכן בוצעה עבודה בשבת – זה לא על דעתנו והנושא יטופל בהתאם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר