מימין לשמאל: יאן פסקל, אופק יצחקי, מאור גל-אור, מאי דניאל ונוי לוי

פרס יוקרתי לסרט שעשתה נוי לוי על אחיה החייל, אביב לוי ז"ל

אביב ז"ל נהרג ברצועת עזה מירי צלף בעת שפיקד על כוח מיוחד. את הסרט אביב נעורים יצרה אחותו נוי, תלמידת מגמת קולנוע בתיכון אחד העם | צפו בסרט

פורסם בתאריך: 25.8.21 08:26

נוי לוי בת ה-16, תלמידת מגמת קולנוע בתיכון אחד העם, זכתה אתמול, שלישי, בפרס ציון לשבח על בימוי הסרט "אביב נעורים", במסגרת תחרות היצירה הצעירה שהתקיימה בפסטיבל ירושלים. הסרט נבחר כמוביל בקטגוריית הבימוי מתוך 130 סרטים שהתמודדו, ממגמות קולנוע ותקשורת ברחבי הארץ. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי וטראגי.

נוי ואביב לוי

מלבד היותה במאית הסרט, אחראית לוי גם על כתיבת התסריט, אותו הקדישה לאחיה סמ"ר אביב לוי, לוחם ומפקד בחטיבת גבעתי, שנפל במהלך פעילות מבצעית בגבול עזה מירי של צלף, בזמן שפיקד על כוח מיוחד ב-20.7.2018.

הסרט "אביב נעורים" הוא סרט מסע המספר את סיפורה של אגם, נערה מתבגרת שנאלצת להעביר את יום הולדתה ה-16 עם אמה ואחיה אביב, בדרך להחזיר את האח לבסיס בדרום הארץ, לאחר שהוקפץ אליו בחזרה. מה שאגם לא יודעת הוא שזאת תהיה הנסיעה האחרונה שלהם ביחד.

היכנסו כאן לקרוא את הראיון עם נוי לוי

זהו הפרס שני לו זוכה סרטה של לוי. בחודש פברואר האחרון דיווחנו כאן על זכייתה של לוי במקום הראשון עם התסריט שכתבה, במסגרת תחרות הפיצ'ינג הארצית. נוי סיפרה אז כי כאשר עלתה האפשרות של כתיבת תסריט, חשבה מייד על תסריט הקשור לאחיה ז"ל. היא סיפרה אז על הקשיים הגדולים: "היה לי מאוד קשה לחשוב על התסריט וזה היה תהליך עבודה לא פשוט, בעיקר נפשית", אמרה נוי, "הייתי צריכה הרבה כוחות על מנת לעשות את הסרט, אבל משהו בתוכי אמר לי לעשות את זה ולעשות את זה בצורה הכי טובה".

בשיחה עם מלאבס השבוע ציין ד"ר מאור גל-אור רכז המגמה בבית הספר: "אני גאה מאוד בכל הצוות שעשה עבודה מקצועית. הפרס מגיע לכל אחד מאנשי הצוות. קולנוע זו עבודת צוות וכל אחד מאנשי הצוות תרם המון להצלחה. נוי עשתה סרט מאוד אישי וכל הכבוד לה ולצוות שבתנאי קורונה קשים מאוד הצליחו להוציא יצירה כל כך מרגשת ומקצועית. אני גאה מאוד בתלמידים".

יחד עם לוי עבדו על הסרט הצלם יאן פסקל, העורך אופק יצחקי והמפיקה מאי דניאל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר