אוראל מאוגמי (מוגמי) ז"ל וצוות ותלמידי צילום פרטי אמית כפר גנים, ברקע הסכום שגויס להנצחה צילומים פרטיים

אוראל בן ה-17 נדרס למוות. בישיבה גייסו 800 אלף שקלים להנצחתו

זו הייתה טרגדיה שטלטלה רבים: אוראל בן ה-17 נדרס למוות בכביש 40, סמוך לביתו. עתה יונצח אוראל ז"ל בכתיבת ספר תורה, בהקמת פינת כושר ובבניית בית המדרש בישיבה

פורסם בתאריך: 13.10.21 08:28

למעלה מ-800,000 שקלים נתרמו להנצחת הנער אוראל מאוגמי (מוגמי) ז"ל. השבוע סיכמו בהצלחה בישיבת אמית כפר גנים את קמפיין גיוס ההמונים, שנערך בישיבה לזכרו ולהנצחתו של תלמיד הישיבה אוראל מאוגמי ז"ל, אשר נדרס למוות לפני כחצי שנה, יומיים בלבד לאחר שחגג את יום הולדתו ה-17.

אוראל מאוגמי (מוגמי) ז"ל צילום פרטי

במהלך הקמפיין גויסו למעלה מ- 800,000 שקלים מכ-3,000 תורמים שפתחו את הלב ואת הכיס לטובת הנצחתו בכתיבת ספר תורה, בהקמת פינת כושר ובבניית בית המדרש במבנה הישיבה החדש.

מותו של אוראל ז"ל היה טרגדיה גדולה שזעזעה רבים. עפרה מאוגמי, אמו של אוראל ז"ל, אמרה: "אין לי ספק שבניית בית המדרש ופינת הכושר – זאת ההנצחה המתאימה, העשייה הזאת עוזרת לחברים ולנו. כך אוראל היה רוצה שיזכרו אותו".

אסון כבד: אוראל מוגמי בן ה-17 נהרג סמוך לביתו, יומיים לאחר יום הולדתו

כזכור, מאוגמי ז"ל נדרס למוות בחודש אפריל האחרון בכביש 40 סמוך למחלף שעריה, לא רחוק מביתו, לאחר שחזר מבילוי משותף עם חבריו. הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים, אמר אז: "הישיבה כולה הוכתה בהלם מהאסון הכבד. אוראל, תלמיד כיתה י"א, היה נער עדין וטוב לב, אשר היה נכון לסייע בכל עת. הוא היה בעל מידות טובות ועין טובה ועל כן כה אהוב על חבריו".

צוות ותלמידי אמית כפר גנים מציינים את סיום מבצע הגיוס להנצחת אוראל מאוגמי ז"ל

כעת לאחר סיום קמפיין הגיוס להנצחתו של אוראל ז"ל, אמר הרב ברגר: "התחושות הטובות שמלוות את סיום הקמפיין נובעות הן מצד השותפות המלאה עם משפחתו של אוראל שזוכה לנחמה פורתא בידיעה שרבים כל כך התגייסו למאמצים להנצחתו, והן מצד העובדה שהקמפיין נולד כיוזמה ברוכה של תלמידי השמינית, חבריו של אוראל ז"ל ותופעל לאורך כל הדרך באמצעותם. שמחנו לראות את הקשר האמיץ של הבנים לישיבה הולך ומתחזק, מתברר ומתעצם לאורך תקופת הקמפיין, בזכותו ובאמצעותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר