אוראל מוגמי

אסון כבד: אוראל מוגמי בן ה-17 נהרג סמוך לביתו, יומיים לאחר יום הולדתו

מוגמי ז"ל נדרס למוות אתמול בערב בכביש 40. בישיבה בכפר גנים בה למד אמרו: "הוא היה נער עדין וטוב לב, אשר היה נכון לסייע בכל עת. הוא היה בעל מידות טובות ועין טובה ועל כן כה אהוב על חבריו"

פורסם בתאריך: 20.4.21 13:17

טרגדיה גדולה: אוראל מוגמי (מאוגמי), בן ה-17, תלמיד ישיבת אמית כפר גנים, הוא הצעיר שנדרס למוות אתמול בערב בכביש 40 סמוך למחלף שעריה. אוראל ז"ל נהרג לא רחוק מביתו לאחר שחזר מבילוי משותף עם חבריו. הוא נהרג יומיים בלבד לאחר שחגג את יום הולדתו ה-17. המשפחה והחברים התקשו לקבל את רוע הגזרה. כולם סיפרו על ילד מקסים שתמיד עזר ותמך במשפחה, שהיו לו הרבה חברים והיה פעיל בולט בסניף בני עקיבא בשעריה.
בשעות הבוקר התבשרו תלמידי הישיבה בה למד מוגמי ז"ל ובאולפנא בה למדה אחותו על המקרה הטראגי. הצוותים עדכנו את התלמידים ופסיכולוגים מהשירות הפסיכולוגי הגיעו לשוחח עם התלמידים. אוראל ז"ל השאיר אחריו אחות, ליה, תלמידת כיתה ט' באולפנת הדר גנים, וזוג הורים, דני ועפרה. הלווייתו של אוראל תיערך היום בשעה 16:45 בבית העלמין סגולה.

הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים, אמר: "הישיבה כולה הוכתה בהלם מהאסון הכבד. אוראל, תלמיד כיתה י"א, היה נער עדין וטוב לב, אשר היה נכון לסייע בכל עת. הוא היה בעל מידות טובות ועין טובה ועל כן כה אהוב על חבריו. האסון כבד וכולנו מחבקים את הוריו ומבקשים לחזקם. המחנכים בכיתות יא' הקדישו את לימודי התורה היום לזכרו הטוב של אוראל והצוות הייעוצי והפסיכולוגי פתח בשיח עם חבריו על מנת לסייע בהתמודדות ובעיבוד הבשורה הרעה והקשה".

אחד מתושבי העיר שמתגורר בסמוך אמר: "מדובר בצומת מאוד מסוכן ומישהו צריך להתעורר. זה צומת מקולל ונגבו שם יותר מידי קורבנות וצריך לשים לזה לב, משהו שם לקוי. זה צומת בתוך העיר ואנשים טסים במקום, כי זה נותן הרגשה של המשכיות של כביש מהיר ואנשים לא רואים שהם נכנסו לשטח עירוני. חייבים לשנות זאת לפני ההרוג הבא".

קיראו גם:

צעיר נדרס הלילה למוות סמוך למחלף שעריה

חברת המשפחה, טובה עמרם, אמרה בכאב: "לקח להם 16 שנה להביא את הילד, הם היו אצל כל הרופאים עד שהוא נולד. ואז נולדה להם הבת ועופרה שמרה אותם כמו צמר גפן, ועכשיו אנחנו מקבלים את ההודעה המרה הזו. אני מקווה שדני ועופרה יחזיקו מעמד, כי הילדים היו מאור עיניהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר