אמבולנס צילום דוברות מד"א
אמבולנס צילום דוברות מד"א

רוכב אופניים חשמליים נפצע קשה בתאונה בגיסין, גבר נפגע מבעיטות סוס בסירקין

בן 30 פונה היום במצב קשה לבית החולים בילינסון לאחר שנפגע מרכב כאשר רכב על אופניים חשמליים, אתמול נפצע גבר באורח בינוני מבעיטות סוס

פורסם בתאריך: 23.10.21 14:51

גבר כבן 30 פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון לאחר שנפגע מרכב כאשר רכב על אופניים חשמליים. בשעה 13:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונה בין רכב לאופניים חשמליים, ברחוב אבשלום גיסין פינת ראשון לציון בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים בילינסון במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.

אתמול (שישי) נפצע כבר מבעיטות סוס. בשעה 16:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על גבר בן 45 שנפצע מבעיטת סוס סמוך לבית העלמין בכפר סירקין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים בילינסון, במצב בינוני עם חבלת ראש.

בהרצליה אירעה אתמול תאונת אוטובוס בצהרים. בשעה 13:35 בצהרים, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על נהג אוטובוס ריק מנוסעים, בשנות ה-50 לחייו, שאיבד את הכרתו על רקע רפואי, בזמן נסיעה וכתוצאה מכך התנגש בגדר של אתר בנייה, ברחוב ז'בוטינסקי פינת הנדיב בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי, ולאחר שבמהלך פעולות ההחייאה חזר דופק, הוא פונה לבית חולים מאיר בכפר סבא, מורדם ומונשם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר