רצח ניר צרויה, צילום מהסרטון, באדיבות המשטרה

פוענח רצח ניר צרויה בפתח תקוה: צפו בתיעוד הירי

שני החשודים היו בבריחה ואותרו כשהם מסתתרים בטבריה. הבוקר הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגד השניים כתב אישום

פורסם בתאריך: 2.11.21 14:19

היחידה המרכזית במחוז מרכז של המשטרה סיימה את חקירת רצח ניר צרויה ז"ל בפתח תקוה, והבוקר הוגשה הצהרת תובע כנגד שני החשודים בביצוע הרצח. בתאריך 24.09.2021 לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד המשטרה על קטטה בין מספר מעורבים ברחוב הגדנ"ע. שוטרים שהגיעו לזירה במקום האירוע איתרו את המנוח – ניר צרויה, תושב פתח תקוה, בן 32, ברכב כשהוא ירוי. מותו נקבע במקום על ידי גורמי רפואה.

ניר צרויה ז"ל צילום מהפייסבוק

חקירת המשטרה שהתנהלה ביחידה המרכזית במחוז מרכז העלתה כי מדובר בסכסוך שפרץ בין מספר מעורבים ששהו במקום והוביל לקטטה בה הוכה אחד מהם. הצעיר שהוכה עזב את המקום ולאחר זמן מה חזר מלווה במספר אנשים ביניהם המנוח. במהלך דין ודברים בין המעורבים, שלפו שני החשודים אקדח וירו לכיוון המנוח ונמלטו המקום.

היכנסו כאן וצפו בתיעוד הירי ובהסבר של ראש צוות החקירה בימ"ר מרכז, רס"ב דניאל לובל

מחקירתם של מספר חשודים שהיו באירוע ונעצרו לחקירה, התברר כי שני החשודים המרכזיים בביצוע הירי נמצאים בבריחה. תוך שימוש ביכולות סיגינטיות ומודיעיניות הצליחו חוקרי הימ"ר לאתר את שני החשודים והם נעצרו כשהם מסתתרים בבית מלון בטבריה.

קיראו גם:

"היינו כשני ילדים תמימים" | ניר צרויה הוא הגבר שנרצח ביריות לפנות בוקר

מעצרם של שני החשודים – שלמה בייך (28, פתח תקוה) ובלאי קיברה (28, קריית אונו) הוארך בבית המשפט מעת לעת ובסיומה של חקירה מורכבת ומקיפה הוגשה הבוקר כאמור הצהרת תובע על הכוונה להגיש כנגד השניים כתב אישום חמור בעבירת רצח וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר