שון יצחק ראמוס, מסיים קורס קצינים מפתח תקוה

"אהיה האבא והאמא של הלוחמים". שון יצחק ראמוס סיים בהצטיינות קורס קצינים

בין 446 בוגרי ובוגרות קורס קצינים מחזור 61 נמצא גם שון יצחק ראמוס מפתח תקוה, שסיים בהצטיינות. בראיון נרגש הוא מספר על הבחירה להיות קצין ועל נפילת דודו, יצחק ז"ל, במלחמה

פורסם בתאריך: 11.11.21 15:37

הכירו את בוגר קורס קצינים, מחזור 61, שון יצחק ראמוס, שמייצג בגאווה את פתח תקווה ואת חיל התותחנים. קורס הקצינים הקרביים ביבשה הסתיים בשבוע האחרון בטקס שנערך בבית הספר לקצינים (בה"ד 1) במחנה "לסקוב", במצפה רמון. הטקס התקיים בראשות סגן הרמטכ"ל, אלוף הרצי הלוי ובהשתתפות מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך, ומשפחות בוגרי הקורס.

במהלך הטקס הוענקו דרגות הקצונה ל-446 הקצינות והקצינים החדשים. דרגותיהם של הקצינים המצטיינים נחשפו על ידי סגן הרמטכ״ל, אלוף הרצי הלוי ומפקד בהד 1, אלוף משנה יהודה ואך. בימים הקרובים ישתלבו הבוגרים בתפקידי הקצונה בכל היחידות הלוחמות.

שון הוא בן 21 ומתגורר בפתח תקוה עם הוריו, אחיו ושני כלבי המשפחה – גזר ופדרו. לפני הצבא התאמן שון בקפוארה, תחום בו  עסק במשך 12 שנה. בשנת 2016 שון אף ייצג את המדינה באליפות אירופה שהתקיימה בפורטוגל. בזמנו הפנוי, הוא נהנה מהים ומגלישה.

שון התגייס במרץ 2020 לחיל התותחנים, ולאחר טירונות והכשרה מאתגרים שארכו כשמונה חודשים, עלה לגדוד 334 בחטיבה 282 של פיקוד הצפון. הוא יצא לקורס מפקדים, אותו סיים בהצטיינות, ונראה שלא היה זה במקרה, שון המשיך משם לקורס הקצינים וגם אותו סיים כמצטיין הצוות.

"בחרתי להיות קצין", הוא מספר לנו, "כדי שאוכל להשפיע יותר. בתור קצין, תהיה תחתיי פלגה שלמה שבה אני מתפקד כאבא וכאמא של המפקדים והלוחמים שלי. אני אהיה שם לצידם ברגעים הטובים וגם ברגעי הקושי, ואוכל להוביל כל אחד מהם להביא את עצמו ואת הפוטנציאל שלו לידי ביטוי".

שון מספר על דודו שנפל במלחמה ועל ההשפעה שהייתה לכך עליו: "אחד האירועים שעיצבו אותי גם כאדם וגם כחייל, היה הנפילה של דוד שלי, יצחק, במלחמת שלום הגליל", הוא אומר, "האירוע הזה גרם לי להבין ולהעריך את הדברים החשובים בחיים: משפחה, חברים וחוויות. השם השני שלי, יצחק, הוא על שמו ולזכרו של דודי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר