הפוסטים על מיכאל בן דוד מתוך דפי הפייסבוק של עיריות פתח תקוה, ראש העין והרצליה

"קנה גרעינים, קפץ לבטן גב" | ברשת לקחו בהומור את התחרות על מקום מגורי מיכאל בן דוד

הזוכה באקס פקטור גדל באשקלון, בהמשך עברה משפחתו לפתח תקוה ובאחרונה עבר לרמת גן. אל חגיגת הקרדיט הצטרפו עיריות נוספות

פורסם בתאריך: 8.2.22 13:11

הוא משלנו: לאחר זכייתו של מיכאל בן דוד באקס פקטור לאירווזיון במוצאי שבת האחרונה, ברשת לקחו בהומור את התחרות על מקום מגוריו, על הקרדיט לזכייתו ועל הזכות לברך את "תושב העיר". כזכור, בן דוד (25), גדל רוב ילדותו באשקלון, בנעוריו עברה משפחתו לפתח תקוה ולפני מספר חודשים עבר להתגורר עם בן זוגו ברמת גן.

בראשון, בעקבות זכייתו, ראשי שלושת העיריות ביקשו לברך את בן דוד כ-"תושב העיר" וליהנות קצת מאור הזרקורים. בעקבות הברכות, נוצר בילבול ברשת לגבי מקום מגוריו של בן דוד ובהמשך הצטרפו עיריות נוספות לחגיגה, במה שהפך לתחרות פוסטים משעשעת בין עמודי הפייסבוק של העיריות השונות.

מיכאל בן דוד צילום מיכה לובטון

זו אינה הפעם הראשונה בה אנו עדים לניהול משעשע של סיטואציה על ידי מנהלי הסושיאל העומדים מאחורי אותם העמודים. הפעם במוקד העניינים נמצאים עמודי עיריית פתח תקווה, עיריית ראש העין ועיריית הרצליה, במעין סיפור מתגלגל זה בתגובה לזה.

כך למשל נכתב בעמוד הפייסבוק של עיריית ראש העין: "ברכות לנציג הישראלי לאירווויזיון מיכאל בן דוד, שלפני עשור ביקר בשוק ראש העין ביום שישי וקנה שם גומי, גרעינים לג'עלה וג'חנון לשבת. מאז ועד היום הוא אומר 'לא יעזור, אין על השוק של ראש העין'. מאחלים לך המון הצלחה! יש לך מאיתנו כבר דוז פואה וקילו גרעינים שחורים. תאכלו אבק עיריית פתח תקוה, עיריית רמת גן עיריית אשקלון"

 

לצד הברכה הרצינית והרישמית של ראש עירייה, בעיריית פתח תקוה מיהרו להבהיר: "מה קרה לכם, הוא היה כאן כל הזמן!!", נכתב בעמוד הפייסבוק של העירייה לצד תמונה בשחור לבן מימי המושבה, בה הושתלה תמונתו של בן דוד.

קיראו גם:

מפתח תקוה לאירוויזיון: מיכאל בן דוד ייצג את ישראל

גם בעיריית הרצליה התייחסו לעניין: "הלו, הוא משלנו! מספרים שמיכאל בן דוד, שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב, ביקר בהרצליה בקיץ האחרון לבטן גב, מה שכמובן הופך אותו להרצלייני באופן מובהק! בביקורו נשמע אומר: ׳מכל הערים בארץ, אני מרגיש את עצמי הכי שייך לכאן׳ – בקרוב הסינגל. לפי עדויות, בן דוד אף גילה אחריות סביבתית והגיע ללא חד פעמי לחוף, ממש כמו הרצלייני אמיתי, כי כזה הוא – חד פעמי בעצמו (בקטע טוב). כבוד גדול להרצליה, דוז פואה מאיתנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר