עידן שמש, צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

עידן שמש חתם בהפועל, נחתם הסכם לשלוש שנים עם איש העסקים אדם נוימן

הפועל ממשיכה להתחזק בשחקנים איכותיים והחתימה את החלוץ שהיה לפני שנתיים מלך השערים של הליגה. יותר מאלף אוהדים כבר הצטרפו לעמותת הכחולה. נחתם הסכם: אדם נוימן יתמוך בהפועל בשלוש השנים הקרובות

פורסם בתאריך: 6.6.22 14:20

החתמה משמעותית להפועל פתח תקוה:החלוץ עידן שמש חתם היום בקובצה לעונה אחת. שמש מצטרף בכך לשחקן ההתקפה רז שטיין ולמגן הימני מתן פלג שחתמוב קבוצה עוד קודם לכן. לעומת זאת חתם אביב סלם בבני יהודה.

שמש בן ה-31 סיים כמלך השערים של הליגה הלאומית בעונת 2020/21 עם 21 שערי ליגה וסייע להפועל ירושלים להעפיל לליגת העל. את העונה שעברה פתח עם ירושלים בליגת העל ובחודש ינואר עבר להפועל אום אל פאחם, וכבש בסך הכל תשעה שערים.

"אני מאושר לחתום במועדון גדול ומפואר כמו הפועל פתח-תקוה", אמר שמש לאחר החתימה. "הקהל, המסורת והאנשים שעוטפים את המועדון גרמו להחלטה להיות קלה עבורי. מחכה לפגוש את הקהל הכחול בהמוניו ביציעים, יחד נעשה דברים יפים העונה".

 

בהפועל ממשיכים לבנות את הסגל לעונה הקרובה כשהמטרה היא לעלות לליגת העל. באחרונה פרסמה הקבוצה את רשימת שחקני הסגל שכבר בטוחים בקבוצה לעונה הבאה, רובם שיחקו בה גם בעונה האחרונה: עומר כץ, רן חשפיה, מתן פלג, אופק אושר, עומר קורסיה, רן ואתורי, מתן גושה, אופק פישלר, רם לוי, רון בן דקון, מוחמד באדיר, חיים איצרין, עידו דוידוב, ירדן כהן, רועי זיקרי, רז שטיין ועידן שמש.

לצד זאת חוותה הפועל חודש מדהים בקצב ההצטרפות של אוהדים לעמותה: נכון להיום יש כבר 1,021 חברים, והסכום שנאסף, עומד על יותר מ-1.5 מיליון שקלים. הפועל הודיעה היום כי נחתם הסכם עם אדם נוימן לשלוש שנים, ואוםציה לשנתיים נוספות, במסגרתו יתמוך בהפועל בסכום שייאסף על ידי האוהדים חברי העמותה, עד ל-1.5 מיליון שקלים. על הקשר בין נוימן להפועל אחראי המנכ"ל והאיש הדומיננטי בהפועל, אבי יחיאל.

בהפועל ממשיכים לעבוד על חיזוק הקבוצה והיעד הקרוב הוא החתמה מגן שמאלי. קיימת אפשרות שיוחתם קשר אחורי זר בנוסף לקשרים שבסגל. לסגל הקבוצה הבוגרת יצורפו שניים-שלושה שחקנים מקבוצת הנוער. לא ברור עדיין מה יהיה בנוגע לעוז פרץ.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר