הרב שמואל קצנלבוגן ז"ל, צילום פרטי

שבוע לאחר שנפצע קשה בתאונה: נפטר הרב שמואל קצנלבוגן מהדר גנים

הרב קצנלבוגן ז"ל נפגע מרכב כאשר נסע על קורקינט חשמלי ונמלט לדברי עדי ראיה מכלב שהגיח לעבור. הוא פונה לבית החולים במצב קשה, ולמרבה הצער נקבע אתמול מותו

פורסם בתאריך: 7.6.22 12:40

אבל כבד: הרב שמואל קצנלבוגן, כבן 30, מפתח תקוה נפטר אתמול מפצעיו לאחר שבשבוע שעבר נפגע מרכב, בעת שרכב על קורקינט חשמלי. התאונה התרחשה ב–31 במאי. סמוך לשעה 17:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולך רגל שנפגע מרכב, ברחוב קהילת שיקגו בשכונת הדר גנים בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לקצנלבוגן טיפול ופינו אותו לבית החולים בילינסון במצב קשה, מחוסר הכרה, עם חבלת ראש.

"מדובר ברוכב קורקינט חשמלי שסבל מחבלות ופציעות בראשו כתוצאה מתאונה עם רכב פרטי", סיפר ביום התאונה חובש איחוד הצלה אריה לרנר. "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים בלינסון כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה – מורדם ומונשם", הוסיף החובש אריה סממה שהגיע אף הוא לזירה. בהמשך הועבר הפצוע לטיפול בבית החולים מעייני ישועה בבני ברק, אך שם למרבה הצער נפטר אתמול (שני) מפצעיו. על פי עדי ראיה, התאונה הקטלנית אירעה ככל הנראה לאחר שהמנוח נבהל מכלב גדול שרדף אחריו ותוך כדי בריחה מהכלב התנגש ברכב.

המנוח הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הלווייתו התקיימה אמש כשהשיירה יצאה מתלמוד תורה דירת התורה לבית עלמין סגולה. קצנלבוגן ז"ל היה אברך ועסק בפעילות התנדבותית. בעברו למד בישיבה בפתח תקוה, בהמשך בישיבת חברון בירושלים ולאחר שנישא לבחירת ליבו התגורר בשכונת הדר גנים. אביו מוכר מאוד בעיר ובקהילה, הוא מחנך במוסד שארית ישראל ומתנדב מזה שנים רבות בארגון הצלה פתח תקוה.

 

 

 

זהו האסון השני בפתח תקוה בו מוצא את מותו בתאונה רוכב קורקינט חשמלי. אמש (שני) נהרג ילד בעת שרכב על קורקינט חשמלי בצומת העיפרון בפתח תקוה, לאחר שנפגע מרכב. שני נהגים עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בתאונה הקטלנית.

בעקבות כך, פרסם ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, פוסט בו כתב: "מקרים קשים שבגינם שני בני אדם צעירים קיפחו את חייהם והותירו חלל עצום. הערב נערכה הלוויתו של הרב שמואל קצנלבוגן ז"ל, תושב העיר, אב צעיר לילדים רכים, שנלחם על חייו במהלך הימים האחרונים לאחר שספג פגיעה קשה בתאונה שארעה בשבוע שעבר בשכונת הדר גנים – עמישב. ובשעות האחרונות התבשרנו על מקרה קשה נוסף, שבו נהרג ילד בן 13, תושב רמת גן, בתאונה שארעה בצומת הרחובות זבולון המר – דרך שמלצר. אני משתתף בצערן הכבד של המשפחות, אין מילים שיוכלו לנחם מקרים טראגיים שכאלו". עוד כתב גרינברג: "הנחיתי את גורמי החינוך לקיים מחר בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים שיח בנושא זהירות בדרכים וביקשתי לתווך לתלמידים את המקרים הקשים והצורך הקיומי להפיק מהם לקחים לשמירה על החיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר