בית המתנות של יאיר. צילום זאב שטרן
בית המתנות של יאיר. צילום זאב שטרן

פיתחו את הלב ובואו לתרום: בית המתנות של יאיר זקוק למתנות חדשות

מירב הולנדר אוספת מתנות ומחלקת אותן לילדים מאושפזים ברחבי הארץ. בימים האחרונים אזל המלאי והיא זקוקה לתרומות חדשות

פורסם בתאריך: 16.11.17 15:46

מירב הולנדר, מ"בית המתנות של יאיר", מזמינה את הציבור הרחב, לתרום מתנות חדשות לטובת ילדים חולים בבתי החולים ברחבי הארץ, לקראת חג החנוכה. בימים האחרונים היא פרסמה הודעה לפיה אזל המלאי והם זקוקים לתרומות חדשות. "בימים אלה, החלו להתרוקן המדפים ואני מזמינה אתכם, לקחת חלק בפרויקט המתנות, ולתרום לנו מתנות ומשחקים כדי שנוכל להמשיך לתת ולשמח", היא כותבת. "המתנות מיועדת לילדים מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ ולילדים נזקקים באשר הם. בזכות הרבה אנשים טובים, בית המתנות של יאיר פותח את הלב ומחלק בשפע לכל מי שזקוק".

את "בית המתנות של יאיר", פתחה הולנדר לפני שנתיים בפתח בפתח תקווה. המקום, שנקרא על שם בנה יאיר –  שטבע בברכה הביתית בגיל שנה ושלושה חודשים ומאז נזקק להשגחה צמודה בשל מצבו הלא פשוט, מלא בתרומות ששולחים מוסדות, חברות מסחריות ואזרחים. מאז האירוע המצער מטפלת המשפחה ביאיר בן השש וחצי בבית והוא עטוף בחום ואהבה 24 שעות ביממה. הולנדר, שהתנדבה בזמנו בבית החולים שניידר בפרויקט חדר המתנות של המוסד הרפואי שהופעל על ידי עמותת "ילדים שלנו", קראה באחת ההזדמנויות לציבור לתרום. לדבריה, תוך שעה מהרגע שיצאה ההודעה היא הוצפה בטלפונים וההודעה הגיעה בווטצאפ וברשתות החברתיות לכל רחבי הארץ. לאור ההצלחה, היא החליטה להעביר את הבשורה גם לבתי חולים נוספים ופתחה את "בית המתנות של יאיר".

מאז שנפתח הפך המקום לעליה לרגל, הבית הוא מקום המלא במתנות חדשות המיועדות לילדים המאושפזים בבתי חולים בכל רחבי הארץ, את המתנות תורמים אנשים, בתי ספר, גני ילדים, חברות, חניות ועוד "יאיר מתוק אמיתי וכמו מלאך" היא משתפת "אני לא רואה את עצמי שיאיר לא בבית והוא קסם של ילד ויש בו משהו מיוחד שקשה לי להסביר, אבל מבחינה בריאותית המצב שלו לא טוב ועל כל יום שהוא לא סובל אני אומרת תודה".
מירב מזמינה את כולם לבוא ולקחת חלק בפרויקט המקסים ולתרום מתנות 'לבית המתנות של יאיר' המתנות צריכות להיות חדשות אך לא עטופות.
'בית המתנות של יאיר', רוב הביטחון 4 פתח תקווה, שלישי וחמישי 16:30-18:30 מוזמנים לבוא עם הילדים או בתיאום מראש עם מירב – 0526162233

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר