יריד ספורט בסירקין. צילום יח"צ
יריד ספורט בסירקין. צילום יח"צ

חוזרים לשגרה: יריד מותגי ספורט מובילים בהנחות גדולות בקניון סירקין

היריד יתקיים בשיתוף עם רשת אליטל ויכלול מגוון רחב של מותגי ספורט מובילים ביניהם נייק, אדידס, דיאדורה, קאפה, ארנה, מיזונו, יומברו, מירל, קונברס ועוד. רשימת המבצעים בכתבה

פורסם בתאריך: 6.5.19 11:35

קניון סירקין יערוך יריד מכירות ענק בשיתוף פעולה עם רשת אליטל, במסגרתו ישווקו מותגי ספורט בינלאומיים בהנחות ומבצעי הוזלה משמעותיים, של עד 50 אחוז. היריד ייערך בקומה הראשונה של הקניון החל מה-13.5 ויכלול מגוון רחב של מותגי ספורט מובילים לנשים, גברים וילדים, ביניהם נייק, אדידס, דיאדורה, קאפה, ארנה, מיזונו, יומברו, מירל, קונברס ועוד.

דוגמאות למחירים ביריד: זוג נעליים של אדידס ב-250 שקלים, שני זוגות של מותגים בינלאומיים ב-400 שקלים, זוג נעלי ארנה ב-99 שקלים, זוג נעלי קאפה ב-99 שקלים, זוג נעלי דיאדורה ב-99 שקלים, זוג נעלי יומברו 99 שקלים, זוג נעלי קונברס 99 שקלים ועוד.

אילנית גריוביץ-ברגר, מנכ"לית הקניון: "אנו מזהים כי יש ביקוש אדיר לירידים של מותגים מובילים. השילוב של מותגים בינלאומיים ידועים במחירים משתלמים, מוכיח עצמו בכל פעם מחדש והלקוחות מצביעים ברגליים".

רשת "אליטל" היא רשת הדיסקאונט לכל המשפחה הגדולה בישראל. הרשת מתמחה בתחום האופנה והספורט ומחזיקה את המותגים המובילים בעולם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר