צרכנות צילומים: אייל קרן, משין סטודיו, יח"צ, אנטולי מיכאלו, יח"צ חו"ל, ביופור אקטיב לייט, סופר טאצ' יח"צ

על סופגניות מרובעות עם סלמון שמעתם? בדקנו את המוצרים החדשים שהושקו לכבוד חנוכה 2019 ובכלל

וגם: מארזי שי מיוחדים, נרות בניחוחות קלאסיים ועוד, סופגניות במילויים מיוחדים ומתנה ייחודית לחג. טסט ראשון: מדור הצרכנות המיוחד של מזל טלבי לוי

פורסם בתאריך: 18.12.19 17:49

ביופור – חברת הקוסמטיקה של המדענית והביולוגית רונית שגב, משיקה את "אקטיב לייט". קרם לחות עם מרקם קליל ומזין ברמה. בשורה התחתונה "מעניק לחות למשך שעות רבות". מחיר: 320 שקלים.

צרכנות קרדיט ביופור אקיטב לייט

עמותת "זיכרון מנחם" ומותג טיפוח השיער PANTENE יוצאים בקמפיין לאיסוף תרומות שיער "צמה של עוצמה", שמאפשר לכל אישה, צעירה וילדה המתמודדת עם מחלת הסרטן, לקבל פאה חדשה בחינם. בשורה התחתונה: "לתרום ולהרגיש טוב". מחיר: 14.90-24.90 שקלים.

צרכנות קרדיט צילום משין סטודיו

סנו משיקה GREEN POWER, סדרת 5 מוצרי ניקוי אקולוגיים, למטבח, לשירותים, לרצפות ולניקוי כללי. המוצרים ממקור צמחי מתחדש, פריקים ביולוגית והאריזות מתמחזרות. בשורה התחתונה "לא מרגישים בהבדל". מחיר: 9.90-17.90 שקלים.

Soft Touch משיקה את קולקציית METALLIC TOUCH – LIP & EYE STICK. צ'אבי סטיק מסתובבים מטאליים, לעיניים ולשפתיים בשבעה גוונים המשמשים כצללית או כשפתון במרקם רך המתייבש במהירות. בשורה התחתונה "חוסך מקום בתיק איפור". מחיר: 49.90 שקלים.

חברת "אנונימה" מציעה לחג את הלהיטים העולמיים של דמויות וצעצועי אספנות: Blume dolls, אוסף של 22 בובות שניתן לראות רק אחרי שמשקים במעט מים. micro wheels ערכה של מיני מכוניות מירוץ ו-Foodie roos, סדרה של דמויות פרווה ריחניות. בשורה התחתונה "כל אחד והאהבה שלו".
מחיר: 14.90-79.90 שקלים.

צרכנות: קולקציית הנרות של ללין מחיר 69 ש"ח

לרגל חנוכה, Laline, מציגה קולקציית נרות בניחוחות הקלאסיים של הרשת, לצד הנרות המיוחדים של סדרת ים המלח ושיאה קוקוי, בעיצוב כוס זכוכית ומכסה מוזהב. בשורה התחתונה: "הנרות הללו". מחיר: 49.90-69.90 שקלים.

מותג הטיפוח גרנייה, מציע את המים המיסלריים אשר מעניקים שלוש פעולות במוצר אחד: מסיר איפור, מנקה ומרגיע את העור. בשורה התחתונה "ללא צורך בשטיפה ומתאים לכל סוגי העור". מחיר: 40 שקלים.

רשת קפה גרג משיקה סדרת סופגניות במגוון מילויים: אלפחורס, שוקולד וריבת תות שדה. השנה הושקה גם סדרת סופגניות אפויות. בשורה התחתונה "טוב שרק פעם בשנה". מחיר: 7-9 שקלים.

קפה ביגה סופגניות מרובעות צילום אנטולי מיכאלו (Custom)

רשת קפה ביגה מנסה לצאת מהקופסא והשיקה השנה סופגניות מרובעות מלוחות לרגל חנוכה במילוי סלמון מעושן, סביח, פטריות ועוד, לצד סופגניות מתוקות, סופגניות בתנור וללא גלוטן. בשורה התחתונה: "לגוון". מחיר: 7-45 שקלים.

מחפשים מתנה ייחודית לחג? קודקוד משיקה את סטרטגו – משחק קלאסי של אסטרטגיה בשדה הקרב. שבו אתם מפקידים על הצבא וצריכים לכבוש את דגל האויב. בשורה התחתונה "זמן איכות ביחד, מאתגר ומעניין". מחיר: 159 שקלים.

צרכנות
קופסת הפתעות צילום: אייל קרן

דואר ישראל מציע את "קופסת ההפתעות". שני מארזי שי לילדים המכילים את מיטב הגימיקים והמותגים בשיתוף חברת PMI. המארזים כוללים גיליון "הבול שלי" מיוחד לחנוכה, מעטפות מהודרות עם כוכבי הסדרות, 2 כדורים עם בובה מתחום הספורט וכן הפתעות נוספות החל מקופסת אספן ועד לולאות להכנת שרשראות. בשורה התחתונה: "למביני עניין". מחיר: 39.90 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר