צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

האם התלוננה: גבר זר הטריד אותה והציע להוציא את ילדתה מהגן

אם שלקחה כהרגלה את בתה לגן עירייה באזור אסף שמחוני, התלוננה על גבר שישב על ספסל, תפס אותה בידה, ושאל אם יוכל לאסוף את ילדתה מהגן. "אתן לך כתובת, תבואי לקחת אותה", הוא אמר. העירייה: הנושא מוכר ומטופל

פורסם בתאריך: 30.1.19 12:38

היום בבוקר, העלתה אמא לילדה שלומדת בגן עירייה באזור אסף שמחוני פוסט מלחיץ. האם ציינה שכמו מידי יום, גם היום היא לקחה את בתה לגן והם עברו דרך גן ציבורי שנמצא בסמיכות לגן. בפוסט היא כותבת, שעל הספסל ישב גבר מבוגר שהתחיל לדבר עם כל הורה שהתקדם עם ילדו. "הוא עצר אותי ושאל את הקטנה גם היום את הולכת לגן? כמובן שהיא המשיכה ולא ענתה לו", כתבה האם. "ואז הוא פשוט עצר אותי עם היד ושאל אותי באיזה גן היא, השמאלי או הימני. נלחצתי ברמות שהלב עצר לכמה שניות. לא הבנתי את השאלה ועוד יותר לא הבנתי למה הוא נגע בי בחוזקה ביד. הסטתי בכח את היד שלי ממנו והתקדמתי. אך הוא המשיך לשאול מתי היא מסיימת את הגן? היא נמצאת בצהרון?. הוא שאל  – האם אוכל להוציא אותה מהגן כשתסיים? אמר לי ותוכלי להמשיך לעבוד, אתן לך כתובת ותגיעי לקחת שתסיימי".

"אני הייתי בשוק", מוסיפה האם, "לא הבנתי מה עבר לי בגוף באותם רגעים, פשוט קיפאון. ברור לי שהאדם לא נורמלי בנפשו, הזמנתי משטרה, זה הדבר היחידי שהיה לי בראש".

האם מספרת שהמשיכה לדרכה מבלי לענות אותו, הגיעה לגן ועדכנה את הצוות במקום ולאחר מכן העלתה פוסט, על מנת שההורים יהיו ערניים. מהעירייה נמסר שהנושא מוכר ומטופל על ידי השיטור העירוני וקב"ט העירייה. הם הגיעו למקום, אך האדם שתואר כבר לא היה שם והם יתגברו נוכחות בדגש על שעות היציאה מהגנים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הדס

    אבל מה זה התמונה הזאת???? זה לא ריאלי אפילו לא בצחוק…. ועוד באיזור של אסף שמחוני!!!!!
    הלוואי שגני העירייה בפתח תקווה היו נראים כך, הלוואי וזה היה הסטנדרט.
    אבל זה ממש רחוק אלף שנות אור מהתמונה שצירפתם לכתבה… תהיו קצת יותר מציאותיים בעריכה, כי לצרף תמונה כזו, זה לא מציאותי ובעניי שם את כל התוכן בספק!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר