אפרת רייזפוס

"זו זכות גדולה". תלמידה מפתח תקוה זכתה באות הפעילה המצטיינת

באות ההצטיינות זכתה אפרת רייזפוס, תלמידת כיתה י"ב באולפנית אמי"ת ישורון, המשמשת כרכזת שילוב בסניף בני עקיבא מלאבס

פורסם בתאריך: 6.1.21 11:19

אפרת רייזפוס, תלמידת כיתה י"ב באולפנית אמי"ת ישורון, זכתה באות הפעיל/ה המצטיין/ת המחוזי של מחוז תל אביב במשרד החינוך לשנת תשפ"א. זאת במסגרת התוכנית למעורבות חברתית והתפתחות אישית. זו השנה השלישית ברציפות, שתלמידת האולפנית זוכה באות החשוב והמכובד.
רייזפוס משמשת כרכזת שילוב בסניף בני עקיבא מלאבס ומלווה את המדריכים של החינוך המיוחד, קשובה לאתגרים ולצרכים שלהם ונותנת להם כלים להתמודדות. מעבר להדרכה, לאורך שנותיה בסניף הייתה שותפה ויוזמת של שוק פורים שכל הכנסותיו הועברו לקשישים ומשפחות בסיכון והפנינג שכל הכנסותיו הועברו לילדי חינוך מיוחד. כנציגת מועצת התלמידות של האולפנית, כיהנה בתפקיד סגנית יו"ר המועצה והובילה פעילויות למועצת התלמידים של החינוך היסודי, את יום החלפת שלטונות, חנוכה של עשייה ועוד. גם בתוך האולפנית הובילה והשתתפה במספר אירועים והשנה מלווה תלמידות מחטיבת הביניים ומלמדת שיעורי אנגלית לבנות הזקוקות לסיוע. "זכות גדולה ומרגשת עבורי לקבל הכרה כזאת מכובדת לעשיה שלי. והרבה הכרת הטוב כלפי האולפנית שמשם ינקתי את ערכי העשיה והמעורבות", היא אמרה בתגובה לזכיה.
מבשרת יעקבס, ראש אולפנית אמית ישורון: "כל הכבוד לאפרת על היותה מופת של התנדבות ועשיה מקסימה. זו השנה השלישית שבה זוכה תלמידת האולפנית באות שר החינוך, זו תוצאה של אקלים בית ספרי המעודד לקיחת אחריות על הקהילה, מעורבות ונתינה. משמח לראות שהעשייה של אפרת מקבלת הכרה ואני מקווה ובטוחה כי בנות רבות ילכו בעקבותיה, יזמו וישתתפו בתכנית החסד ובהתנדבויות באולפנית ומחוצה לה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר