אלעד ערוסי צילום פרטי

כבוד: אלעד ערוסי, תלמיד י"א בברנר, נבחר למצטיין דיקאן באוניברסיטה

ערוסי לומד במקביל לתיכון לימודי תואר ראשון במתמטיקה בתוכנית מיוחדת באוניברסיטה. "אני ממליץ למי שאוהב ללמוד להתחיל את לימודי התואר כבר בבית הספר, אין סיבה לדחות את זה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 14.3.21 09:07

אלעד ערוסי תלמיד כיתה י"א בתיכון ברנר, הלומד במסגרת "אקדמיה בתיכון לקראת תואר ראשון במתמטיקה באוניברסיטת תל אביב (תוכנית בנו ארבל)", נבחר למצטיין דיקאן (פרופ' מיכאל קריבלביץ), לשנת הלימודים תש"פ עם ממוצע ציונים של 99.8. "זו שנה די מאתגרת וזה קשה, אבל אני אוהב את הלמידה ולכן זה הופך את זה ליותר מהנה ופחות מכביד במובן מסוים", אומר ערוסי. "כשאוהבים משהו, אז לוקחים את הקשיים כמשהו מהנה ובצורה יותר קלה". ערוסי, שלומד במקביל בברנר ובאוניברסיטה, מציין: "לעיתים יש התנגשות ומשהו נופל על משהו אחר, כמו עבודה מבית הספר שאני נאלץ לדחות או ללמוד קצת פחות, אבל אני מסתדר. אני ממליץ למי שאוהב ללמוד להתחיל את לימודי התואר כבר בבית הספר, אין סיבה לדחות את זה".

תוכנית בנו ארבל באוניברסיטת תל אביב מאפשרת לתלמידי חטיבת הביניים והתיכון לשלב במהלך לימודיהם קורסים אקדמיים לתואר ראשון בבית הספר למדעי המתמטיקה באוניברסיטה. אלעד לומד בכיתה מדעית ומצליח לשלב את לימודי התיכון התובעניים יחד עם לימודי התואר. בתיכון הוא לומד במגמת פיסיקה ומחשבים, ויוצא מבית הספר לאוניברסיטה ארבע פעמים שבוע. ערוסי, התחיל ללמוד בתוכנית "בנו ארבל" במחצית ב' של כיתה ט', באוניברסיטת תל אביב לקראת לימודי תואר ראשון. המחנכת שלו, אילנית דרשן לוי, אומרת: "אלעד תלמיד צנוע ועניו ובעל נתינה גדולה. כך למשל נענה בחפץ לב לתת עזרה לתלמידים המתקשים במתמטיקה, וזאת על אף לוח הזמנים הצפוף שלו. אנו מברכים על הצלחתו ותומכים בו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר