איציק אשכנזי מנהל שש שנתי גולדה (מימין) וחגי קרקו מנהל שש שנתי בן גוריון

בהצלחה: מנהלים חדשים בשני בתי ספר בפתח תקוה

איציק אשכנזי נבחר לנהל את שש שנתי גולדה ויחליף את ירדנה כהן שפרשה לגמלאות. חגי קרקו זכה במכרז לניהול שש שנתי בן גוריון לאחר שניהל את בית הספר בשנה האחרונה במינוי זמני

פורסם בתאריך: 4.8.21 08:23

שני מנהלים חדשים נבחרו לבתי ספר על יסודיים בפתח תקוה. איציק אשכנזי נבחר לנהל את שש שנתי גולדה ויחליף את ירדנה כהן שפרשה לגמלאות. חגי קרקו זכה במכרז לניהול שש שנתי בן גוריון לאחר שניהל את בית הספר בשנה האחרונה במינוי זמני.

איציק אשכנזי עובד במערכת החינוך שמונה שנים בתיכון "הראשונים" בהרצליה. במהלכן ביצע מגוון רחב של תפקידים, בהם מורה לפיזיקה, מחנך כיתת "נחשון", רכז תקשוב ורכז שכבה. בשלוש השנים האחרונות הוא משמש סגן מנהלת, רכז פדגוגיה ורכז בגרויות.
טרם עבודתו במשרד החינוך פיקד על יחידת תוכנה בחיל האוויר ופרש בדרגת סגן אלוף. אשכנזי מגיע משתי קריירות אלו עם ניסיון עשיר ביכולות של ניהול ומנהיגות. בהמשך לשליחותו בצבא הוא החליט להגשים חלום ולהגיע למערכת החינוך מתוך חזון של הגשמה עצמית ומתוך רצון להשפיע על דור העתיד ולקדם שוויון הזדמנויות לאוכלוסיות מוחלשות. בתפיסתו החינוכית הוא מאמין כי יש לשים דגש על פדגוגיה חדשנית ורלוונטית לתלמידים שמאפשרת לכל תלמידה ותלמיד למקסם את היכולות האישיות ולשאוף למצוינות. הוא מאמין בניהול המבוסס על שיתוף פעולה מלא עם כל באי ביה"ס (מורים, תלמידים והורים) וביצירת תקשורת מיטבית ודיאלוג מכבד עם קהילת ההורים, בהם הוא רואה שותפים מלאים לתהליך החינוכי. הוא מאמין גם במתן אוטונומיה להעצמת צוות ביה"ס ובטיפוח תחושת השייכות. ביה"ס לתפיסתו הוא מקום שבו כל איש צוות חש ערך ומשמעות, מקום המאפשר לכל איש צוות לצמוח, ליזום ולהגשים חלומות.
איציק אשכנזי נשוי ואב לשלושה. הוא מתגורר בהרצליה, בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל מהטכניון ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא בוגר קורס המנהלים "אבני ראשה".

איציק אשכנזי, מנהל שש שנתי גולדה צילום פרטי

כאמור, חגי קרקו זכה במכרז לניהול שש שנתי בן גוריון לאחר שניהל את ביה"ס בשנה האחרונה במינוי זמני. קרקו החל דרכו כמהנדס בהייטק והצטרף למערכת החינוך לפני כעשר שנים, במהלכן מילא תפקידי חינוך וניהול שונים. בשנה האחרונה ניהל את בית ספר שש שנתי בן גוריון במינוי זמני וימשיך לנהל את בית הספר לאחר בחירתו במכרז. בהשקפתו החינוכית-ערכית, הוא מרגיש מחויבות להצלחתו הלימודית וחוסנו הרגשי של כל תלמיד ותלמיד בבית הספר תוך יצירת מרחב הזדמנויות למימוש עצמי של הלומדים.
הוא רואה את התלמיד כאדם שלם שיש לדאוג לשלומו, לרווחתו ולהשכלתו תוך יצירת קשר הדוק בין רכישת ידע ומיומנויות רחבות לבין חינוך לערכים, למוסר, לצדק חברתי ולאהבת האדם והארץ.
חגי קרקו, נשוי ואב לשלושה ילדים, ומתגורר במושב נווה ירק. בהשכלתו הוא בעל תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל ומחשבים, תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, תואר שני בתכנון לימודים והערכה ובוגר התכנית החדשה להכשרת מנהלים של אבני ראשה.

חגי קרקו מנהל שש שנתי בן גוריון

ראש העירייה רמי גרינברג וד"ר ירדנה חדד מנהלת האגף לחינוך על יסודי בירכו את איציק אשכנזי וחגי קרקו על הצטרפותם לנבחרת המנהלות והמנהלים של החינוך העל יסודי בעיר פתח תקוה ואמרו: "אנו שמחים על הצטרפותם של איציק אשכנזי וחגי קרקו ומאחלים להם, לצוותים ולכל התלמידות והתלמידים שנת לימודים מוצלחת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פנינה

    חגיי המקסים, בהצלחה גדולה.
    חגיי הוא לא רק מנהל מצויין ,מעל הכל הוא אנושי.

  2. אסף חזיזה

    חגי היה המנהל שלי בהייטק, אדם מקסים , חכם , ערכי , יצירתי, אין דברים כאלה , זכיתם במפעל הפיס. הלוואי שיבוא לגבעתיים הלוואי , בן אדם אין פשוט אין.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר