אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com
אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com

שני מיליון שקלים מלגות יחולקו לסטודנטים. ואיפה הם יתנדבו?

200 תקנים עומדים לרשות סטודנטים וסטודנטיות המעוניינים לתגבר את כוח האדם בגני הילדים בעיר ולקבל מלגה. כל התנאים והפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 10.9.23 07:16

מלגת כוח לחינוך – 200 תקנים עומדים לרשות סטודנטים וסטודנטיות המעוניינים לתגבר את כוח האדם בגני הילדים בעיר. עיריית פתח תקוה, בשיתוף מפעל הפיס, מקדמת את פרויקט "כוח לחינוך" – מלגות בסך שני מיליון שקלים לסטודנטים וסטודנטיות אשר יתנדבו במהלך שנת הלימודים בגני ילדים, יתגברו את גני הילדים בכוח אדם איכותי ולמעשה יסייעו לצמצם את הפער בכוח האדם הנחוץ בגני הילדים.

המלגה מתאימה לסטודנטים לתואר ראשון או שני, רציניים, אחראיים, בעלי תקשורת בין אישית טובה ובעלי גישה לילדים. המועמדים ידרשו לעמוד בתנאי סף ובראיון אישי ויעברו הכשרה. המתאימים יספקו ימי כוננות קבועים, ובאותם ימים יפנו אליהם על מנת שיגיעו לסייע בגן. מדובר על התנדבות ב-20 בקרים בין השעות 14:30-07:30, עבור מלגה בסך 10,000 שקלים.

 

בעירייה ציינו כי לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד, העירייה בשיתוף גופים נוספים הקצתה תקציב מלגות לסטודנטים אשר יעמוד השנה על סכום חסר תקדים – 7.1 מיליון ש"ח בסה"כ. במסגרת זו, מעל ל-800 סטודנטים יזכו כל אחד ואחת למלגה בגובה של 8,500 ש"ח בממוצע, בהתאם לקריטריונים.

ראש העירייה, רמי גרינברג, הסביר: "במטרה להרחיב את מערך אנשי הצוות בגני הילדים מחד, ולסייע לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר מאידך, קידמנו את מלגת כוח לחינוך בשיתוף מפעל הפיס המאפשר 200 מלגות לסטודנטים שירצו להתנדב כאן אצלנו בגני העיר. תקופת הלימודים הינה תקופה מאתגרת לכל סטודנט ואין לנו ספק שמלגה ע"ס 10,000 שקלים יכולה לסייע בתקופה זו של למידה אינטנסיבית. במקביל לצרכי הסטודנטים אנו ערים לצורך בתגבור הצוותים בגני הילדים ואנו פועלים במגוון דרכים על מנת לסייע גם בעניין זה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר