כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com
כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com

בעקבות הנחיות פיקוד העורף: זה מה שהוחלט לגבי הלימודים בפתח תקוה

בתום בדיקות ושיחות רבות עם גורמים רבים, בהם צוותי חינוך והנהגות הורים, סוכם מתווה שיפעל החל מיום ראשון הקרוב בכפוף למצב

פורסם בתאריך: 19.10.23 00:04

העירייה החליטה כי בהתאם לדרישת מרבית ההורים וכן גם צוותי החינוך, יימשכו הלימודים באופן מקוון בפתח תקוה ובמקביל יפתחו מרכזי הפעלה שכונתיים לטובת תלמידים שהוריהם נדרשים לחזור לשגרת עבודה. דרכי הרישום למרכזי ההפעלה יפורסמו בהקדם.

ראש העירייה, רמי גרינברג, ערך אתמול (רביעי) פגישה מקוונת עם נציגי ועדי ההורים והנהגת ההורים העירונית וכן ערך שיחות פרטניות עם גורמי הוראה ומנהלים במערכת החינוך העירונית. מהשיחות עלה כי מרבית ההורים חוששים להחזיר את הילדים למערכת החינוך בעת הזו ומעדיפים להמשיך את הלמידה מרחוק בצורה מאורגנת. במקביל, עלתה בעיה ניכרת מצד צוותי החינוך, עובדי משרד החינוך, שאינם יכולים לחזור לעבודה בשל גיוס למילואים והעובדה כי רבים מאנשי החינוך הם הורים לילדים קטנים.

לאור הדברים, כפי שהובאו לעיל, הוחלט לאפשר את המשך הלמידה מרחוק לתלמידי היסודי והעל יסודי, ובמקביל לפתוח החל מיום ראשון הקרוב מרכזי הפעלה שכונתיים להורים שירצו מסגרת לילדים. פרטים על מרכזי ההפעלה יימסרו בהמשך. המרכזים ישמשו מעיין "שמרטפיות" לילדים שהוריהם מוכרחים להמשיך בשגרת עבודה סדירה.

 

 

להלן סיכום המתווה שיחל מיום ראשון (22.10):

חטיבות הביניים והתיכונים: ימשיכו בלמידה מרחוק. בהתאם לשיקול הדעת של המנהל ניתן יהיה לזמן קבוצות ספציפיות ללימודים פיזיים או למפגשים חברתיים.

בתי הספר היסודיים: ימשיכו בלמידה מרחוק. בהתאם לשיקול הדעת של המנהל ניתן יהיה לזמן קבוצות של תלמידים למפגשים רגשיים וחברתיים. במקביל יפתחו מרכזי הפעלה שכונתיים, בכפוף להיקף הצוותים.

גני הילדים: יימשך הקשר המקוון בין הגננות לילדים ובמקביל יפתחו שמרטפיות בהתאם להיקף הצוותים.

מעונות יום פרטיים ומעונות מוכרים (בעלי סמל תמ"ת): המעונות ייפתחו בכפוף להנחיות פיקוד העורף ובמידה שקיים בהם ממ"ד או ממ"ק (מרחב מוגן קומתי) תיקני. זאת בתיאום בין ההורים למנהלות המעונות ובפיקוח העירייה.

בתי הספר של החינוך המיוחד: יקיימו מהיום, יום חמישי, לימודים בהיקף חלקי בכפוף להנחיות ההתמגנות וזמינות הצוותים. יש לברר פרטנית עם בתי הספר. בשלב זה לא יתקיימו הסעות לאור המורכבות.

גני החינוך המיוחד: יימשך הקשר המקוון בין הגננות לילדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר