כיתה, אילוסטרציה mosher depositphotos.com
כיתה, אילוסטרציה mosher depositphotos.com

מי חוזר ומתי? ראש העירייה החליט על חזרה מדורגת לימודים החל ממחר

לאחר שורה של התייעצויות ובדיקות החליט גרינברג על חזרה מדורגת ומבוקרת של מערכת החינוך בעיר. אז מי חוזר ומתי? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 22.10.23 20:25

בישיבה שהתקיימה היום (ראשון) עם מנהלי אגפי החינוך, ולאחר בחינה של זמינות כוח אדם במוסדות החינוך ונכונות ההורים לשלוח את התלמידים, החליט ראש העירייה, רמי גרינברג, על חזרה מדורגת ומבוקרת של מערכת החינוך בעיר, וזאת במטרה לחזור לשגרת חיים עד כמה שניתן, וכן על מנת להקל על הילדים הרוצים לחזור למסגרות ועל ההורים הרוצים לשוב לעבודה סדירה. החזרה המדורגת תתבצע החל ממחר, יום שני.

גרינברג אמר: "לאחר שפיקוד העורף אישר חזרה ללימודים בפתח תקוה בחנו את זמינות כוח האדם ונכונות ההורים לשלוח את ילדיהם ואנו נערכים לקראת חזרה מבוקרת ללמידה בכלל המסגרות. אנו בהחלט מבינים את הצורך של הילדים לצאת מהבית וללמוד בצוותא ואת הרצון של ההורים לשוב לעבודתם. אנו נמצאים בתקופה מאתגרת ומורכבת, בה משתנים הנתונים מרגע לרגע. הגברנו באופן משמעותי מאוד את מערך האבטחה באמצעות קב"טים, סיירים רכובים, עובדי הרשות, חיילים ומתנדבים, ונמשיך לעשות את המיטב על מנת שמערכת החינוך תוכל לחזור ללמידה באופן מסודר ובטוח".

להלן עיקרי הדברים, נציין כי כל הורה יקבל הודעה פרטנית מהגן או מבית הספר של ילדו/תו: 

גני ילדים: בשלב זה יפתחו גני הילדים בהם יש מקלט או ממ"ד תקין/ מיגונית ושהגננת יכולה להגיע פיזית לגן (זמינה בנסיבות אלו של מצב החירום). במקביל העירייה נערכת למציאת מקום חלופי לאותם הגנים בהם אין מקלט או ממ"ד תקין או מיגונית. בגנים בהם נדרש להסיר את הקרמיקה מהמרחב המוגן הדבר מתבצע הערב. עיריית פתח תקווה עושה כל שניתן כדי לאפשר חזרה מהירה ובטוחה לגני הילדים. גנים שלא ימצא להם מיקום חלופי ימשיכו ללמוד מרחוק. הגנים שיפתחו יפעלו בין השעות 8:00-14:00. על הילדים להצטייד בכריך ושתייה.

חינוך מיוחד: גני הילדים בחינוך המיוחד חוזרים לפעילות חלקית ומדורגת. הפעילות תתקיים רק בתוך ממ"ד תקני וסגור, לא יתקיים משחק במרחב הגן ולא תתאפשר יציאה לחצר. לגנים יוזמנו קבוצות ילדים מצומצמות בהתאם להנחיות, שטח הממ"ד וכוח אדם זמין. בימים בהם לא תתקיים למידה פיזית בגן תמשיך הלמידה מרחוק. הגננת תעדכן באופן אישי את ההורים בדבר ימי הפעילות, השעות וקבוצות הלמידה המוזמנות לגן. שעות הפעילות בגנים הן 09:00 – 12:00. על הילדים להצטייד בכריך ושתייה. בגנים בהם אין ממ"ד תיקני תיבדק האפשרות להתארח בגנים אחרים בהם קיים ממ"ד. לא יתקיימו הסעות למוסדות החינוך. בתי הספר בחינוך המיוחד חזרו ללימודים באופן מדורג ולפי הודעה שהתקבלה מהמחנכת.

חינוך יסודי: תימשך הלמידה מרחוק, ובמקביל בתי ספר יחזור ללימודים באופן חלקי בקבוצות קטנות או לפי שכבות, בהתאם למיגון הקיים בבית הספר,  זמינות הצוות ונכונות ההורים.

חינוך על יסודי: תימשך הלמידה מרחוק, כאשר בתי הספר מזמינים תלמידים/כיתות ללמידה ממוקדת לפי הצרכים הלימודיים.

מעונות יום: על פי הנחיות פיקוד העורף יכולים המעונות הפרטיים לחזור לפעילות במידה ויש ברשותם מרחב מוגן תקני אליו ניתן להגיע תוך דקה וחצי. עיריית פתח תקווה תעשה כמיטב יכולתה לאתר פתרונות למעונות שאין להם מרחב מוגן תקני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר