כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com
כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com

מורה שלימד עד לאחרונה בפתח תקוה נעצר לאחר שהצדיק את הפשעים הנוראיים של מחבלי החמאס

המורה, תושב ירושלים, לימד עד לאחרונה אזרחות והיסטוריה בבית ספר בפתח תקוה. הוא גם העליל עלילות שונות על חיילי צה"ל. העירייה: "הוא זומן לשימוע והוחלט לפטרו, מצפים למיצוי הדין עימו"

פורסם בתאריך: 10.11.23 14:06

נתן לגיטימציה לטרור ולחמאס בשעת מלחמה והעליל עלילות אונס נגד חיילי צה״ל: שוטרי מחוז ירושלים עצרו מורה להיסטוריה ואזרחות, תושב ירושלים אשר לימד עד לאחרונה בתיכון בפתח תקוה, לאחר שבמהלך המלחמה האשים את חיילי צה״ל באונס של פלסטינאיות מאז קום המדינה, והצדיק את מעשי החמאס והמחבלים שאנסו נשים ישראליות. בעבר גם קרא לטייסי צה״ל רוצחי ילדים ונתן לגיטמציה לטרור במגוון פרסומים. לאחר שהופסקה לאחרונה עבודתו כמורה, נפתח נגדו גם הליך פלילי, הוא נעצר לחקירה ומעצרו הוארך בבית המשפט.

בתקופה האחרונה התקבלה במשטרה תלונה ממשרד החינוך ומעיריית פתח תקוה, ולפיה מורה לאזרחות ולהיסטוריה בבית ספר בפתח תקוה, הביע תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס ומעשיו המזוויעים שכללו אונס נשים ונערות יהודיות תמימות, ובכך נתן להם לגיטימציה והאשים האשמות חמורות ושקריות את חיילי צה״ל. בעקבות דבריו החמורים הוחלט על השעייתו מהוראה לאלתר והפסקת עבודתו במוסד החינוכי.

המשטרה פתחה בחקירה, ושוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים עצרו אמש את המורה החשוד תושב ירושלים, שעל פי החשד פרסם אמירות קשות ושקריות שיש בהן כדי להצדיק מעשי טרור ולהצדיק טרור ואת מעשי האויב בשעת מלחמה.

בין היתר, לאחר מעשי הטבח והאונס של מחבלי חמאס, פרסם בקבוצת מורים שבה חברים מורים רבים, האשמות של חיילי צה״ל באונס מתמשך וכתב: "חיילים ישראלים לא אנסו פלסטיניות? הם עושים זאת משנת 48, זה לא נכנס לספרי הלימוד". האשמה חמורה ושקרית זו, באה בניסיון שלו להצדיק את מעשי האונס המזעזעים של מחבלי חמאס ביום 7.10 ולתת להם לגיטימציה, כזו שאפילו מחבלי חמאס השפלים כנראה לא חשבו עליה, והכל לעיניהם של המורים המזועזעים וההמומים.

על פי החשד, החשוד פרסם גם התבטאויות נגד מדינת ישראל המסייעות לטרור ומקנות לו לגיטימציה לביצוע מעשי זוועות, כשכתב: "מותר לעם נכבש לעשות כל מה שנדרש כדי להצליח במאבקו", ובכך הצדיק מעשי טרור נפשעים.

לפני מספר חודשים הצדיק מחבל והתכחש לטרור שביצע כשפרסם ברשת: "הוא דרס שישה אנשים אבל הוא לא מחבל". בנוסף, על פי החשד, המורה נהג לפרסם דברי עידוד ולצדד במפירי סדר אלימים לעבר שוטרים וחיילים, הספיד מחבלים ותיאר את מותם באופן תמים. נציין כי בעבר גם קרא לטייסי צה"ל רוצחי ילדים, ולמלש"בים קרא לסרב להתגייס לצה"ל.

החשוד שנעצר הובא היום לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית המשפט. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו בארבעה ימים, זאת עד לתאריך 13.11. החקירה במשטרה נמשכת.

במשטרה ציינו עוד: "לצערנו מאז אתמול בערב מספר צייצנים ברשתות החברתיות הצדיקו את מעשיו ופרסומיו של החשוד, ועיוותו את המציאות ביחס לנסיבות ולסיבות מעצרו. אנו רואים בחומרה מקרה זה שבו מורה להיסטוריה ומחנך ילדים בבית ספר בישראל, מעוות את ההיסטוריה, קורא לטייסי צה"ל רוצחים, מצדיק מעשי אויב ומסייע לאוייב בשעת מלחמה, בין היתר על ידי בדיות שכוללות את האשמת חיילי צה"ל באונס ועל ידי פרסומים שיש בהם מתן לגיטימציה ותמיכה במחבלים ובמעשי טרור מהשפלים ביותר שיש.

מדוברות העירייה נמסר: "עיריית פ"ת פעלה באופן מידי ועל כן המורה לאזרחות זומן לשימוע והוחלט לפטרו. זאת בעקבות התבטאויות חמורות שפרסם ברשתות החברתיות ואמירות בכיתה בה לימד. ההתבטאויות כוללות תמיכה ב"זכות הנכבש להפעיל טרור", אמירות קשות נגד טייסי חיל האוויר, קריאות לסרבנות ועוד. אנו כמובן דוחים את האמירות המזעזעות, כפי שגם נמצאו לכאורה ע"י המשטרה, ונמשיך לפעול ביד קשה כנגד תופעות אלו. אנו מחזקים את ידי כוחות הביטחון והמשטרה ומצפים למיצוי הדין עם המורה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר