פלאפל בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: gkrphoto
פלאפל בפתח תקוה (Shutterstock) צילום: gkrphoto

פלאפל בפתח תקוה: את המנה המפתיעה הזו אסור לכם לפספס

כבר שמענו על הרבה קומבינציות של פלאפל; הקלאסית בפיתה, לפעמים בבאגט ואפילו לאפה, אבל פלאפל במלאווח? את זה תקבלו רק בלאפלס, הממוקמת במרכז העיר פתח תקווה ומביאה טוויסט חדש למנה המוכרת ואולי הישראלית ביותר

פורסם בתאריך: 21.11.19 12:12

לאפלס, אשר נפתחה לפני כמה חודשים, מציגה אוכל-מהיר איכותי, טרי ובריא ומתגאה בכדורי הפלאפל המיוצרים במקום ומחומרי גלם טריים ואיכותיים מידי יום. כדורי הפלאפל עשויים מחומוס ושלושה סוגי ירק ומרכיבים שנשמרים בסוד על ידי בעלי המקום. קריספי מבחוץ ונימוח מבפנים, תוכלו לקבל את כדורי הפלאפל בפיתה או לאפה אבל ההברקה של המקום היא פלאפל במלאווח, עם טחינה או חומוס, עם סלט או רק חמוצים, המנות יוצאות אחת אחרי השנייה ומעלות חיוך מסופק על הפנים.

בתקופה בה המודעות לאכילת גלוטן נמצאת בשיאה, בין אם מטעמי בריאות או תזונה, לאפלס מציעה תפריט שלם ללא גלוטן – מכדורי הפלאפל, שהמתכון הסודי נבנה סביב הרעיון של כדורים ללא גלוטן ואינו מכיל לחם, דרך הפיתות והסלטים. בלאפלס שומרים על סביבה ללא גלוטן כדי שכולם יוכלו להגיע ולהתענג על המנות המצוינות של המקום.

מנת לאפלס. צילום: יונה

מנת לאפלס. צילום: יונה

אז מהי הקומבינציה המומלצת?

פיתה (רגילה או ללא גלוטן), טחינה, סלט ירקות, כרוב, חמוצים ואריסה מתוקה וכמובן כדורי פלאפל חמים וקריספיים. אם תרצו צ'יפס בצד תוכלו לקבל מנה לוהטת בתוך קונוס, ממש כמו באמסטרדם. הצ'יפס נעשה במקום מתפוחי אדמה טריים, נחתך ומטוגן בשמן נקי והוא תוספת נפלאה למנת הפלאפל.

פלאפל הוא מנה ישראלית קלאסית עם מוניטין שלא ניתן לערער עליו, בלאפלס לקחו ושידרגו והפכו אותה לנגישה לכולם, בין אם אתם אוהבי פיתות או לאפות, בין אם אתם יכולים לאכול גלוטן או לא. הנגישות של התפריט ותשומת הלב שמעניקים בעלי המקום מעידה על ערכיו, על שירות מצוין עם חיוך, על רוחב לב ועל אהבה למקצוע והמנה תמיד יותר טעימה כאשר היא מוגשת באהבה וחיוך.

אם אתם במרכז פתח תקווה והרעב החל מדגדג, גשו ללאפלס, תתפנקו במנה של פלאפל מפנקת במיוחד ותצאו שבעים, מרוצים ומחוייכים.

לאפלס – המקום כשר למהדרין
חיים עוזר 10, מכרז העיר פתח תקווה
ימים א'-ה': 9:00-22:00
ו': 9:00 עד שעה לפני כניסת השבת
מכבדים תן-ביס
משלוחים: דרך אתר תן-ביס
קישור לאתר

צילום:יונה דני

פלאפל בתוך מלווח. צילום:יונה דני

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר