קבלני איטום מומלצים במרכז. צילום Sergioboccardo, Shutterstock
קבלני איטום מומלצים במרכז. צילום Sergioboccardo, Shutterstock

קבלני איטום במרכז: הכירו את המומחים בתחום

הרוחות, הגשמים והסופות הקרבים אלינו לא יחוסו על אף מבנה, וחשוב להכין את ביתנו לעונת החורף הסוערת. שניה לפני שאנחנו נכנסים מתחת לפוך ומתכוננים לסופה חורפית, כדאי לוודא שקירות הבית החיצוניים והגג אטומים כהלכה: עבודה לקבלני איטום מקצוענים עם ותק ונסיון, אז הנה המלצות לכמה קבלני איטום בדיוק כאלו

פורסם בתאריך: 3.12.19 15:10

חברת "איטום, בידוד וגימור הבית" – פחות דיבורים, יותר מעשים

בשביל שהבית אכן יקיים את תפקידו ויגן עלינו מהרוחות ומהמשקעים המתקרבים לעברנו בצעדי ענק, לא ניתן להתייחס אליו כאותו המקום שבו שהינו במהלך תקופת הקיץ. מזג האוויר הסוער מזמן עמו אתגרים חדשים עבור הבית, שאינם משתווים בעוצמתם לבעיות הצצות בתקופה החמה והרגועה שהגיעה לפניו.

לכן, חשוב שנבצע תחזוקה של הדירה מבעוד מועד עבור מצבים בעיתיים ומורכבים שהחורף מביא איתו, כאשר התהליך המשמעותי ביותר למיגון הבית הוא כמובן איטום הגג. אך חשוב להבהיר שאינכם חייבים לבצע בפועל את עבודת האיטום, אלא פשוט לקרוא לבעל מקצוע יסודי הפועל בתחום מזה שנים רבות.

חברת "איטום, בידוד וגימור הבית" מבצעת שלוש פעולות משמעותיות, שכל תכליתן היא להגן על ביתכם. בעוד שאיטום הבית יעניק לכם הגנה מפני נזילות ובידוד הבית יספק עבורכם שקט ורוגע לאורך כל תקופת החורף, עבודת הגימור של החברה אינה מייצגת אך ורק מטרה אחת. אבנר חשאי, מנהל החברה, בחר להדגיש  גם את המילה הזו בשם העסק על מנת להבהיר כי אצלו תיהנו בכלליות מעבודה יסודית ובלתי מתפשרת.

איטום בידוד וגימור הבית. 30 שנות נסיון. צילום עצמי

איטום בידוד וגימור הבית. 30 שנות נסיון. צילום עצמי

אך כיצד העבודה היסודית באה לידי ביטוי בפועל? ובכן, כלל מערכות האיטום בהן משתמש אבנר הן תקניות ונבחרות בקפידה לכל לקוח עפ"י הנדרש לכל גג.

אבנר מסביר כי כל קבלן איטום חייב להכיר לעומק את כל סוגי החומרים ואת האינטראקציות ביניהם, על מנת שיוכל לספק לכל מבנה את הפיתרון המתאים ביותר עבורו. כמובן שכל בניין שונה מקודמו, ועל כן, אבנר קודם כל עולה לגג ובוחן אותו טרם ביצוע העבודה.

לאורך הראיון עם אבנר, הוא סירב לפאר ולהלל את שמו, שכן על פי תפיסתו "אין הנחתום מעיד על גיסתו". אבנר מאמין שבמקצוע הזה צריך לומר פחות ולעשות יותר, ועל כן, הוא מעדיף לתת לעבודותיו הרבות לדבר בשם עצמן. הצניעות הזו פעלה ללא ספק לטובתו של אבנר, שכן שלושים שנים עברו ולקוחות רבים ומגוונים הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי עדיין שוכרים את שירותיו.

חברת "איטום, בידוד וגימור הבית"
טלפון: 052-2490381
קישור לאתר
שעות פעילות: ימים א'-ה' 7:00-22:00, יום ו' 7:00-14:00

איטום גג על ידי חברת איטום בידוד וגימור הבית. שלושים שנות נסיון. צילום עצמי

איטום גג על ידי חברת איטום בידוד וגימור הבית. שלושים שנות נסיון. צילום עצמי


חברת "איטום אריאלי" – אוטמים כ-700 בתים בשנה

בעולם שבו אמצעי המדיה השונים משתלטים על חיינו, האמת חשופה בפני כולם. האינטרנט יכול לספק עבורכם תמונות מידע מקיפה על בית עסק מסוים כבר לאחר בדיקה קצרה באינטרנט. לכן, ישנם בעלי מקצוע שלא מוכנים להרשות לעצמם אף ביקורת שלילית, שכן הדבר יכול להשפיע באופן כמעט מיידי על פרנסתם.

איכות העבודה של חברת "איטום אריאלי" כבר הוכחה כגבוהה ביותר. עובדי החברה אוטמים כ-700 בתים בשנה וצברו ניסיון של למעלה מ-30 שנים באיטום גגות בטון ויריעות ביטומניות, איטום גגות בזפת חמה, איטום שלילי למרתפים באמצעות הזרקות, יציקות בטקל ועוד, כאשר כל עבודה מותאמת באופן אינדיבידואלי לכל לקוח. כמו כן, חשוב לציין כי החברה פועלת בפריסה ארצית.

איטום אריאלי. איטום כ- 700 גגות בשנה. צילום עצמי

איטום אריאלי. איטום כ- 700 גגות בשנה. צילום עצמי

לאור ההספק האדיר שלהם במשך שנה ממוצעת, ניתן להסיק שמדובר בחברה לא קטנה בלשון המעטה. מדובר בעסק משפחתי רחב הכולל 13 עובדים מנוסים ומקצועיים, מנהלי עבודה, מהנדס ויועץ איטום, אשר חלקם מהווים את הדור השלישי למשפחה. כל אחד מהם תורם את חלקו למלאכה ובוחן בצורה מעמיקה את עבודתו של האחר. כך, העסק מצליח לתקתק כמו שעון וכלל היבטי העבודה מבוצעים על הצד הטוב ביותר.

אולם הערך המוסף של "איטום אריאלי" הוא למעשה הגורם המרכזי להצלחתם. מלבד האווירה המשפחתית וצוות העובדים המנוסה והרחב, במהלך שנות ניסיונה הרבות של החברה, כלל העובדים רכשו מספר מיומנויות אשר תורמות לטיב העבודה:

  1. החברה משתמשת בחומרי האיטום התקניים והמתקדמים ביותר בשוק, אשר מותאמים לכל גג ומפרט באופן אינדיבידואלי.
  2. החברה מקפידה לבצע בדיקות חומרים במכונים המתמחים לכך.
  3. העבודה בשטח מתבצעת תחת פיקוח של מנהל עבודה מוסמך, שהינו אוטם מורשה. במקרה הצורך, גם מהנדס החברה לוקח חלק בביקורת על טיב העבודה.

גם לאחר סיום עבודת האיטום, עובדי החברה ישתדלו לשמור עמכם על קשר בשביל לוודא שביתכם נשאר אטום. הודות להשקעה הרבה של עובדי החברה בכל חלק בתהליך העבודה, לקוחות רבים ממשיכים להעניק לחברה ציון גבוה והמוניטין של "איטום אריאלי" נותר בשיאו עד היום.

חברת "איטום אריאלי"
טלפון: 1-800-200567
קישור לאתר
קישור למייל
שעות פעילות: ימים א'-ה' 6:00-19:00, יום ו' 6:00-13:00

איטום אריאלי: שירות בפריסה ארצית. צילום עצמי

איטום אריאלי: שירות בפריסה ארצית. צילום עצמי


הכינו ביתכם לחורף עם האיטום המושלם: טל טאובר

הקיץ כבר פה וזהו בדיוק הזמן הנכון לארגן את הבית לחורף בצורה המיטבית, אם באיטום גגות ומבנה, שיפוץ יסודי וכל הקשור בתחזוקה השוטפת של ביתכם, על מנת שתוסיפו ליהנות מאיכות חיים לשנים ארוכות בסביבת מגוריכם ולא למצוא את עצמכם נכנסים לעונת החורף כשתקרת ביתכם מטפטפת.

חברת "טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים", צברה מוניטין רב בכל עבודות האיטום למבנים, גגות, קירות פנים וחוץ ומרפסות, לצד עבודות שיקום ושיפוץ נרחבות משלב השלד ועד למסירת המפתח.

בחברה עובדים עם הטכנולוגיות החדישות, חומרי הגלם הטובים ביותר, במקצועיות שאין שניה לה, עם כל התעודות הנדרשות, על מנת לספק לכם אחריות ובטיחות לשנים רבות.

הבעלים של החברה הוא טל טאובר, בעל תעודת קבלן איטום מטעם מכללת בילדינג, נתניה, שעוסק בתחום שנים רבות: "הרעיון המרכזי שעומד לנגד עיניי הוא 'הרגשה טובה לפני הכסף'. אנחנו נותנים את השירות הנכון והמתאים לכל לקוח, עם 100 אחוז הרגשת ביטחון, ליווי צמוד, עובדים בטכנולוגיות שחוסכות באנרגיה ובמחירים הכי הוגנים. תמצאו אותנו בזאפ, במדרג וההמלצות עלינו מדברות בעד עצמן".

בין השירותים שהחברה מציעה לכם תוכלו ליהנות מאיטום גגות, חלונות ומרפסות בכל השיטות – יריעות ביטומניות, משוריינות, PVC, זפת, התזה, הלבנת גגות, תוספות בנייה בבנייה ירוקה, שיפוץ ושיקום מבנים, עבודות שלד, עבודות בגובה, יציקות בטון ותחזוקה שוטפת של מבני משרדים, חברות ופרטיים.

טל טאובר (צילום: נירה טאובר)

חברת "טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים" בעלת תו תקן ישראלי, עובדת כקבלן משנה של חברת החשמל וגופים ומוסדות גדולים נוספים ברחבי הארץ ומבצעת כל עבודה תוך עמידה קפדנית בלוחות הזמנים.

טל טאובר: "אני ממליץ ללקוחותיי לבצע בעונת הקיץ בדיקה יסודית לכל מבנה. בבדיקה אנו מאתרים נזילות, בעיות של עובש, רטיבות, או כל ליקוי אחר. בהחלט לא כדאי להגיע לעונת החורף עם קירות רטובים, מה גם שבעיות הרטיבות ידועות כמזיקות לבריאות שלנו".

טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים

טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים

בשקט בשקט עובדי החברה גם תורמים בקהילה ובמסגרת עמותת "שעות טובה" משפצים ואוטמים, בהתנדבות מלאה, בתים לאלה שידם אינה משגת.

אז למה אתם מחכים? הקדימו תרופה למכה, חייגו עוד היום לחברת "טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים" ותקבלו מענה מיידי ושירות אישי באחריות.

טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים

לפרטים נוספים, טל': 052-3484614

למעבר לדף הפייסבוק "טל טאובר – בנייה איטום ואחזקות מבנים" >>>


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר