ברבר שופ בתל אבי (Shutterstock) צילום: Jacob Lund
ברבר שופ בתל אבי (Shutterstock) צילום: Jacob Lund

ברבר שופ בתל אביב: חוויה שהיא לא רק תספורת

זקנים זקנים זקנים - אנחנו רואים אותם בכל מקום בשנים האחרונות. לא סתם מספרות הברבר שופס הפכו לשירות כל כך נצרך. יצאנו להכיר את ה"חוליגן" - ברבר שופ ייחודי בתל אביב, עם אווירה מפתיעה וחוויה חד פעמית שלא שוכחים מהר. כי אם כבר להסתפר - אז לעשות את זה בסטייל

פורסם בתאריך: 6.12.19 12:50

כשנכנסים למספרה של אמיתיי אזולאי, הלוא הוא החוליגן המדובר, מרגישים שנכנסים לסט של סדרת הכלא המדוברת האחרונה. המספרה מעוצבת כתא מאסר על כל הפרטים הקטנים; החל מקירות הבטון, כיסא שטיפה הממוקם בכוך, סרבלי עבודה, שידות שהן ארגזי תחמושת וכיסאות ספר שנדמה שנלקחו היישר מהמספרה מבית הכלא הסמוך.

הרעיון העיצובי הוא פרי מחשבתו וטייק אוף של החוליגן על שעות העבודה הרבות, התמסרות למקצוע ולמירוץ החיים. את רוב שעות היום הוא מבלה שם; מקבל לקוחות, מריץ תספורות אבל בעיקר מופיע על הבמה הפרטית והיצירתית שלו.

מספרת "חוליגן" ממוקמת ברחוב דיזינגוף בתל אביב והיא מספרה לגברים ונערים בלבד. החוויה במספרה היא תוצר של מלאכת מחשבת של אמיתיי, אשר רוצה להעניק חוויה כוללת ללקוחות המגיעים אליו וכך כל האלמנטים תומכים – החל מהעיצוב, דרך המוזיקה המושמעת והשירות וכמובן התוצר הסופי – התספורת. בניגוד לתורים והמתנות ארוכות אצל החוליגן המספרה עובדת בקצב מהיר, לקוח לא מחכה ולא משתהה, הוא מגיע בזמן, מתקבל בזמן, ויוצא מחודש.

לאמיתיי ניסיון של כעשר שנים בתחום הספרות ועיצוב השיער, הוא לא תבניתי, לא בחשיבה ולא בעשייה, ויודע לקרוא את הלקוח היושב מולו; מהו סוג השיער והקרקפת ומהי רמת הנכונות להתעסק בשיער מידי יום. הוא עובד עם הקו הטבעי ומשלב עם זה את היצירתיות המתפרצת וכך יודע להתאים תספורת ספציפית לאדם הספציפי.

העבודה היא אמנם מקצוע, אך החוליגן לוקח הכל אישי ועובד מהנשמה שלו, כאשר הוא מקבל לקוח הוא למעשה עולה על במה ומופיע. השילוב בין המקצועיות המובהקת לעבודת נשמה מביא לביטוי את הקסם של אמיתיי המקרין על המקום כולו ועל כל הלקוחות.

צילום: מארק וינקור

צילום: מארק וינקור

צילום: מארק וינקור

צילום: מארק וינקור

האווירה במקום היא חדשה, שונה ואחרת ממספרות אחרות, זה מרגיש כמו לעשות ישיבה עם החבר'ה; שירי רוק משובח מושמעים באמצע השבוע ובשישי נותנים מקום ליצירות ישראליות מרימות, כולם בני בית ומקבלים יחס זהה.

אמיתיי מאמין במקצועיות, איכות ויחס אישי ואת כל אלה הוא משלב עם תמחור הוגן גם לתספורות וגם לליין המוצרים שלו, הנושא את שם המותג – חוליגן. בליין תוכלו למצוא מוצרים שונים בטווחי מחירים הוגנים: קרם סילקון (80 ₪), קליי-חימר (70 ש"ח) שמן סירום זקן+שיער (80 ש"ח), וקס פומייד (70₪) ושמפו ללא מלחים וללא SLS
(70 ש"ח).

החוליגן הוא מותג, כמו אמיתיי עצמו: אותנטי ומחוספס בלוק הנוכח, באנרגיות הבולטות ובמקצועיות שלו. אז אם אתם מחפשים להפוך פעולה שגרתית כמו תספורת לחוויה, אם אתם רוצים להתנסות במשהו אחר וחדש, גם ברמת הנראות, ההתנסות והמקצועיות כדאי שתעשו לעצמכם טובה ענקית ותיכנסו למספרה של החוליגן.

מה חשוב לדעת?

בימי שני המספרה פתוחה וחוגגת את "Special Monday" במבצעים מיוחדים על תספורות, עיצוב זקן וגילוח.

כרטיסיות

כרטיסיה חד פעמית ללקוח חדש (ONE -TIME) – מסלול של עשרה נקובים בתספורת החמישית תקבלו 50% על כל המוצרים ואת התספורת העשירית תקבלו בחינם.
כרטיסיית BASIC – מסלול של 5 תספורות + זקן ב400 ₪
כרטיסיית PREMIUM – מסלול של 10 תספורות + זקן ב800₪ + מוצר מתנה

לוגו

כתובת: דיזנגוף 239, תל אביב
שעות פתיחה:
ימים א'-ד': 10:30-20:00 (המספרה פתוחה בימי שני)
יום ה': 10:30-21:00
ו': 10:00-15:00
טלפון:054-459-9940

צילום: מארק וינקור

צילום: מארק וינקור


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר