אסף גורן ואבי מצויינים גורן. צילום מיכה לובטון
אסף גורן ואבי מצויינים גורן. צילום מיכה לובטון

במשפחת גורן מעכלים את הזכייה: "היו השמצות והכפשות, אבל היו גלי צונאמי של אהבה"

אסף גורן מפתח תקוה זכה באח הגדול VIP וברבע מיליון שקלים. במשפחה עדיין נרגשים ומסכמים 50 ימים של טירוף

פורסם בתאריך: 3.3.19 13:21

אסף גורן הוכרז אמש, במוצאי שבת, כזוכה בעונת האח הגדול- VIP. גורן שהיה בתוך הבית 50 ימים גבר על שי חי שלו זו הפעם השנייה בבית, על כוכב הרשת בן זיני, הדוגמנית נטלי דדון והמפיק המוזיקלי עדי לאון. הוא זכה בפרס הראשון על סך רבע מיליון שקלים. ביציאה מהבית התרגש גורן ופרץ בבכי ואמר: "תודה רבה על ההזדמנות. אני רוצה להגיד תודה לאמא רחלי ואבא אמיר שבלעדיהם לא יכולתי להיות פה ובכלל להיות מי שאני. אם אני פה אז באמת שהכל אפשרי".
גורן, רקדן בן 27 המתגורר בלוס אנג'לס ארצות הברית, הוא תושב פתח תקווה. הוא יוצר מוזיקת היפ הופ תחת השם XTRDNRY. בעבר השתתף בכמה תכניות ריאליטי מצליחות בעולם. הוא זכה להשתתף כרקדן בקליפים של בריטני ספירס וג'ייסון דארולו.

אסף גורן. צילום מיכה לובטון

אסף גורן. צילום מיכה לובטון

דודתו, אבי מצויינים גורן, שכתבה למלאבס טור מיוחד ערב הגמר (בהמשך הכתבה), כתבה לאחר הזכייה:

 

"זהו בוקר מיוחד מאוד בהחלט, של תחושת סיפוק אדירה. סיימנו מסע ארוך, מתיש, לא קל, אבל בהצלחה כבירה. אסף נחשף לעם ישראל, מאנדרדוג מובהק לסיפור הצלחה היסטרי שכבש את לבבות עם ישראל. אסף שכל כך אוהב חיבוק וכל כך רוצה לחבק, הראה לכולם שאם מאמינים, נשארים נאמנים לעצמנו ולא מוותרים על ערכים, אז באמת שהשמיים הם הגבול וככה הוא ניצח. הוא נכנס אלמוני עם ארסנל כלים שמכיל ערכים, אהבת הזולת, משמעת עצמית, רצון להצליח ולעולם לא להרים ידיים, כבוד הדדי, סבלנות, סובלנות, חוש הומור בריא, לתת כתף תומכת למי שצריך ולעולם לא להיגרר מטה לא משנה מה הסיבה או מי הסיבה. זה בדיוק מה שאסף מייצג, בחור נדיר שכולו אור ואהבה, נתינה אינסופיות ואמונה כי הטוב מנצח וזה רק עניין של זמן.

"מחוץ לכותלי בית האח, מצאנו את עצמנו המשפחה, כמעט מהיום הראשון מורעפים בגלים של אהבה, בתחילה גלים קטנים ועד מהר גלי צונאמי. זו הייתה חוויה ייחודית עבורנו, המשפחה. מצד אחד הבטן התהפכה מדאגה לאסף, מצד שני באמונה גדולה בו. גלי המעריצים שהחלו להופיע תרמו לנו רבות לתחושת הביטחון והחמימות וסייעו לנו לצלוח את המסע המשוגע הזה אל עבר הניצחון המתוק. מי שלא חווה כזה דבר, מאוד קשה להסביר את התחושה. 50 ימים של טירוף מערכות, הרשתות החברתיות פעלו 24/7 , חלק היה נעים לראות וחלק לא מבוטל עסק בהכפשת אסף והמשפחה שלנו והכל מבוסס על שקרים והמצאות מופרחות. לא אשקר לך ואומר שלא נפגענו ושלא היה מטריד, אבל כפי שציינתי המעריצים שהתגברו מיום ליום דאגו לגונן עלינו ולשמור שהכל יעבור ויהיה בסדר ועל זה אנחנו מחבקים את כולם, את כל מי שהצביע לאסף ותמך לאורך כל הדרך וגם את מי שלא. בסוף מדובר במשחק וחשוב לשמור על הפרופורציות הראויות.

"גם היום אחרי שהכל נגמר, אני מתקשה למצוא את המילים המתאימות שיתארו את הוקרת התודה לכולם. תודה לכם במלאבס על החיבוק ועל הסיקור של אסף תושב העיר, גם זה לא מובן מאליו. תודה ענקית מגיעה לראש העיר מר גרינברג שפשוט אין לתאר איזה בנאדם הוא, מהשנייה הראשונה שפניתי אליו, הוא מייד ענה ונרתם למשימה כל כולו, מרגש מאוד והלוואי וישראל תדע עוד שליחי ציבור כאלו, איש מדהים!

"בשבוע הקרוב אנחנו נעטוף את אסף, ניתן לו לעכל ולהירגע, לנוח מהטרפת ובעיקר נחבק אותו כמה שבא לו מהבוקר ועד הערב. צפויה לו תקופה מדהימה כאן בישראל והוא מתכוון ליהנות ממנה ולממש את הפוטנציאל הטמון בבמה שהוא קיבל בעקבות הזכייה ובזכות החשיפה האדירה. אנחנו נתמוך בכל מה שיחליט לעשות. אני מבקשת למסור חיבוק ענק מהמשפחה והמון תודות לכל תושבי פתח תקווה שתמכו באסף, תודה לאנשי העירייה ובראשם ראש העיר, תודה לכם מלאבס יקרים ולהעביר מסר, מי שמאמין לא מפחד, הטוב מנצח תמיד גם אם זה לוקח זמן, תהיו נאמנים לעצמכם, אל תתנו לאף אחד לשנות את מי שאתם. ראיתם את אסף והוא מודל לחיקוי מדהים לבני הנוער בישראל כמו גם למבוגרים שבינינו. וזה מסר חשוב שיוצא מתכנית האח ועל כך מגיעה הערכה עצומה לרשת ולהפקת האח הגדול vip. בשמי ובשם משפחת גורן, תודה רבה לכולם. אתם מדהימים!

וזה הטור שכתבה מצויינים-גורן למלאבס ערב הגמר: 

אבי מצויינים גורן

אוהבים אותך, גאים בך ורוצים לראות אותך כבר בבית

מאת אבי מצויינים גורן

היה שבוע מורט עצבים, חוויה מצד אחד, מצד שני המון מתח. המשפחה, המעריצים, וכמו שזה נראה כל המדינה בטירוף על אסף. כולנו חיכינו לראות שהוא עובר את רביעי ועולה לגמר, גם אם תחושת הבטן הייתה חיובית, עדיין שום דבר לא נגמר עד שזה נגמר. כמו המתח, ככה הייתה התפרצות השמחה כשראינו את אספוש עובר ועולה לגמר, הוא נשאר האחרון מול אורלי (אורלי רביבו) וזה היה שיא כל השיאים ברמת המתח.

שנייה לאחר שהוא עלה, הטלפון הופצץ באלפי הודעות, וואטסאפים, הפייסבוק והאינסטגרם, כל מדיה אפשרית התפוצצה מהודעות ומברכות. אנחנו בהחלט מעודדים ומרגישים שכולם רוצים שאסף ינצח וזה פשוט במילה אחת מרגש. אנחנו במשפחה הרמנו חמ"ל, ואנחנו עובדים בטירוף עכשיו סביב השעון על מנת לסייע לאסף לנצח, לצאת אחרון במוצ"ש ולכבות את האור של הבית, לסיים עונה לא קלה אבל בהחלט מעניינת ומאתגרת.

אנחנו חווינו מסע ממש נדיר, זה לא משהו שרגילים אליו ואני מניחה שזה לא משהו שאפשר להתרגל אליו, אבל הגענו ליישורת האחרונה, בגלל אסף והמון תודות לכל המעריצים ולכל התומכים ברחבי ישראל.

אין לי מילים לתאר את רמי גרינברג ראש העיר, כמה הוא נרתם וכמה הוא מסייע, שליח ציבור אמיתי שמטפל בכל דבר הנוגע לעיר פתח תקווה. הסיוע שלו מדהים, מחבק מרגש. אנחנו מקווים שאסף ינצח, אנחנו מאמינים שמגיע לו ושהוא מועמד מוביל וראוי לזכייה, ככה שאני קוראת לכל מי שעוד לא הצביע, להיכנס עכשיו ולהצביע ולקרוא לכל מי שיכול להצביע. כל קול נחשב וביחד ננצח.

לירן שטראובר אמר שאסף ינצח, אורלי אמרה ועוד חברים מהבית חושבים כך. ברשתות אסף מככב והוא פשוט הפך להיות מאסף האהוב שלנו לאהוב המדינה וזה מחמם את הלב ברמות שלא ניתן לתאר. אז שיהיה לאסף בהצלחה, אוהבים אותו מאוד, גאים בו ורוצים לראות אותנו בבית, כמנצח עונת האח הגדול VIP 2019 ".

אבי מצוינים גורן, הדודה האוהבת והגאה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה ילד מרגש ומלא עוצמות.הוא כבר זכה מעצם נפשו הזוהרת!
    יצא ויעלה כמטאור כולו לב ומתיקות.

  2. לימור

    מקסים נדיר ואמיתי כל כך! בהחלט ראוי לזכיה ואת אבי איזה דודה תותחית! כבוד למשפחת גורן❤

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר