אליהו לוי - מפקח בית הספרד''ר אמנון אלדר
אליהו לוי - מפקח בית הספר ד''ר אמנון אלדר - מנכל רשת אמי''ת רמי גרינברג - ראש עיריית פתח תקווה הרב יאיר שטבון - ראש ישיבת אמי''ת אלירז רמי הופנברג - מנהל מינהל החינוך פתח תקווה מרים פרץ - כלת פרס ישראל רויטל שפירא - מנהלת אגף החינוך העל יסודי שוש נגר - מחמדי''ת מחוז תל אביב רנדי גלמן יו''ר אמית בישראל צילום: תומר רבינוביץ

עשור לאמי"ת אלירז. מרים פרץ: "זו החברה שאני רוצה לחיות בה" (צפו בסרטון)

מאות בוגרים, תלמידים ואורחים נהנו בערב שציין עשור לישיבת אמי"ת אלירז, על שמו של רס"ן אלירז פרץ ז"ל. "הישיבה היא סמל ודוגמא לחברה כולה באחדות", אמרה מרים פרץ

פורסם בתאריך: 8.6.19 15:13

כ-500 איש השתתפו בחגיגות העשור להקמתה של ישיבת אמי"ת אלירז בפתח תקוה, לזכרו של רס"ן אלירז פרץ ז"ל, באירוע שעמד בסימן "כלל ישראל". בטקס לקחו חלק אמו של אלירז וכלת פרס ישראל מרים פרץ, שלומית, אלמנתו של אלירז וילדיהם, הרב רפי פרץ ראש סיעת הבית היהודי והרב הצבאי הראשי לשעבר, ראש העירייה רמי גרינברג, מנכ"ל רשת אמי"ת ד"ר אמנון אלדר , שוש נגר מפקחת החינוך הממלכתי דתי במחוז תל אביב, מפקדי וחיילי גולני, תלמידים, מחנכים והורים וכן מאות בוגרים מעשרת המחזורים הראשונים של הישיבה.

הערב נפתח בקבלת פנים חמה של תלמידי הישיבה לכל באי הכנס, ובפגישות מחזור מרגשות של הבוגרים עם החברים והמורים שליוו אותם בשנות הלימודים בישיבה התיכונית. הבוגרים והאורחים הרבים נהנו מתערוכת יצירות אמנות של תלמידי הישיבה ומתצוגת התכניות המגוונות הפועלות בבית החינוך: תכניות פדגוגיות חדשניות ופעילויות חברתיות מגוונות כגון ליגת רכיבה על אופניים ומבצעי התנדבות ותרומה לקהילה.
בשיאו של הערב נהנו האורכים מהפקת תיאטרון של תלמידי הישיבה אשר בליווי מקהלת הישיבה העלו עיבוד עכשווי למחזמר קזבלן. בין הנוכחים בקהל היתה קבוצה גדולה של דיירי בית האבות רקנטי.
מרים פרץ אמרה: "ישיבת אמי"ת אלירז היא סמל ודוגמא לחברה כולה באחדות וליכוד העם. כשאני רואה אתכם אני רואה את פני החברה הישראלית. זו החברה שאני רוצה לחיות בה, חברה בה בה כולנו אחים".
הרב רפי פרץ אמר:"עומדות היום רגלינו בשערייך ירושלים, ירושלים הבנוייה כעיר שחוברה לה יחדיו' – על זה אומר המדרש זוהי עיר שעושה כל ישראל חברים. זה נפלא לראות בית חינוך המחבק את כל גווני הציבור שלנו ואומר לכולם – ליבנו לירושלים".
הרב יאיר שטבון, ראש ישיבת אמי"ת אלירז, אמר: "אנו נרגשים לפתוח את העשור השני לישיבת אמי"ת אלירז פ"ת, ישיבה המחנכת דורות של תלמידים לאור דמותו רס"ן אלירז פרץ – לחיים של מעורבות חברתית, מנהיגות אישית ומסירות לעם ולמולדת. אלירז רצה את כולם ביחד, את כל חלקי העם. ובית הספר הזה, ישיבת אמי"ת אלירז הית בית לכלל ישראל – לא בדיעבד אלא לכתחילה. ערך "כלל ישראל" לא כסיסמה אלא כדרך חיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר