ארטיום פונומריוב ז"ל צילום באדיבות החברה סיון בורנשטיין מתוך דף הפייסבוק

"הלב נשבר לרסיסים". ארטיום פונומריוב בן ה-25 נהרג בתאונת אופנוע

ארטיום פונומריוב הוא הצעיר שנהרג אתמול בתאונת האופנוע בכביש 431. חברתו סיון בורנשטיין כתבה: "הלב שלי נשבר לרסיסים. הבן זוג שלי ארטיום, האהבה שלי, החצי שלי, נהרג בתאונה". אחד מחבריו כתב: "קשה לעכל שבנאדם כל כך טוב כמוהו כבר לא איתנו, זה כואב בעצמות"

פורסם בתאריך: 19.1.21 12:15

ארטיום פונומריוב, בן ה-25 מפתח תקווה, הוא הצעיר אשר נהרג אתמול בתאונת אופנוע טראגית בכביש 431, סמוך למחלף ראשונים. על פי הדיווחים, מדובר היה בתאונה עצמית, כאשר האופנוע החליק בשל מזג האוויר החורפי והכביש הרטוב. הוא פונה מזירת התאונה כשהוא במצב אנוש לבית החולים שמיר אסף הרופא, שם למרבה הצער נקבע מותו. האופנוע עלה באש.

היכנסו כאן לקרוא על התאונה ולצפות בסרטון שצולם בזירה:

חברתו סיון בורנשטיין פירסמה פוסט בפייסבוק וכתבה: "היום הלב שלי נשבר לרסיסים. הבן זוג שלי ארטיום, האהבה שלי, החצי שלי, נהרג בתאונת אופנוע בכביש 431. תודה לכולם על הדאגה והתמיכה". רבים הגיבו לפוסט שנגע בליבות כולם, ביניהם חברים רבים שסיפרו על חבר למופת ועל בחור אחראי, בוגר ושקול. "קשה לעכל שבנאדם כל כך טוב כמוהו כבר לא איתנו, זה כואב בעצמות", כתב אחד מהם. חבר אחר כתב: "לא מאמין, אח יקר שלי, שירת איתי בגולני, בנאדם זהב. לא מאמין שאני רואה את זה עכשיו מול העיניים … שאת והמשפחה לא תדעו עוד צער. עוד מלאך שנקטף בטרם עת".

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר