הקניון הגדול צילום רמי לוי

צפו: הקניון הגדול נפתח הבוקר, שוטרים חילקו אזהרות

רשת קניוני עופר פתחה הבוקר את הקניון הגדול. בעלי עסקים אמרו: "אין שום דבר שנעשה בשיקול דעת. היו צריכים לפתוח אותנו כבר מזמן עם התו הירוק, אבל אף אחד לא באמת רואה אותנו"

פורסם בתאריך: 11.2.21 11:07

הממשלה לא אישרה עדיין את פתיחת הקניונים, אבל רשת קניוני עופר פתחה הבוקר (חמישי) את שערי הקניון הגדול. לצד התקשורת, המשטרה ומנכ"ל הרשת משה רוזנבלום, היו במקום מעט לקוחות. כ-40 אחוז מבעלי החנויות הגיעו למקום, אך בעוד הם היו בתוך החנות וחלק פתחו חלקית את הדלת, לקוחות לא נכנסו פנימה. מי שכן פתח את הדלת, קיבל אזהרה מהמשטרה, פרט לחנויות חיוניות. יצוין כי בכניסה לקניון נדרש להציג אישור חיסון או אישור בדיקת קורונה שלילית.

צפו: כך נראה הקניון הגדול הבוקר:

צפו בדברי מנכ"ל מליסרון, משה רוזנבלום:

ביום שלישי הודיע פורום ראשי המסחר, שעל מנת לעודד האצת מבצע החיסונים הלאומי, הם פותחים את המסחר על פי התו הירוק והכניסה של העובדים והלקוחות תתאפשר אך ורק במקרים הבאים: מתחת לגיל 60 – חיסון ראשון, מעל גיל 60 – חיסון שני, עם תעודת מחלים, עם בדיקת קורונה שלילית (בתוקף של 72 שעות) וכן תאושר כניסה של צעירים מתחת לגיל 16.
אחד מבעלי העסקים אמר היום: "אין שום דבר שנעשה בשיקול דעת. מבחינת היגיון, היו צריכים לפתוח אותנו כבר מזמן עם התו הירוק, אבל לצערי, לא נראה שמישהו באמת רואה אותנו. הגעתי למקום הבוקר ולפי הערכות, רק הרשתות הגדולות ייפתחו, אנחנו הפרטיים, לא יכולים לספוג את הקנס של 5,000 שקלים, זה מאוד משמעותי לנו. בקניון יש לא מעט עסקים פרטיים, שמאוד קשה להם עם המצב". בעל עסק נוסף אמר: "אצלנו הכי קל לפקח ולשמור, יש שמירה בכניסה, יכולים לבדוק את כל האישורים והגבירו את האבטחה, לעומת חנויות ברחוב, שכל אחד יכול להיכנס ואף אחד לא בודק כמה לקוחות יש אצלם. הקניונים הם מקום בטוח". עוד אמרו בעלי חנויות: "בעוד שפה מסתובבים שוטרים, במקומות אחרים בהם פותחים אין אכיפה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיים

    אין קונים – רק צלמים
    זה הכל רק בשביל להתריס נגד החוק והצגה לתקשורת
    איפה ראש העיר בענין הזה . למה הוא שותק ולא מנסה למנוע את הפתיחה הפיראטית הזו של הקניון ?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר