ענת זנזורי. צילום זאב שטרן
ענת זנזורי. צילום זאב שטרן

"הכל על הפרק" | ענת זנזורי תנהל את המטה של גדעון סער בפתח תקוה

"החלטתי לקחת את ניהול המטה, מאחר ואני מאמינה בסער", אומרת זנזורי שמסבירה: "התפקיד הוא בשכר אבל לא הייתי לוקחת את התפקיד אם לא הייתי מאמינה בסער". וגם: האם היא תתמודד בעתיד על ראשות העירייה?

פורסם בתאריך: 15.2.21 15:09

חברת המועצה ענת זנזורי, מונתה למנהלת המטה של מפלגת תקוה חדשה בראשות גדעון סער בפתח תקוה. יו"ר המטה בעיר היא אורנה דוידאי, המשנה לראש עיריית פתח תקווה, ששובצה במקום ה-19 ברשימת המפלגה לכנסת. "אני החלטתי לקחת את ניהול המטה, מאחר ואני מאמינה בגדעון סער", אומרת זנזורי, "קיבלתי הצעות ממפלגות אחרות, אבל לפי מה שבדקתי לגדעון סער יש סיכוי מאוד טוב להחליף את ראש הממשלה הקיים ואני חושבת שבנימין נתניהו לא ימשיך לקדנציה נוספת".
מה זה אומר להיות מנהלת מטה?
"זה אומר לעשות הכל על מנת שבעיר שלנו אזרחים יצביעו לגדעון סער. מדינת ישראל זקוקה לתקווה חדשה לאור המצב הלא טוב בו אנחנו נמצאים כיום. במהות שלי, אני בנאדם שהוא ימין מרכז וגדעון סער עונה על מה שהמדינה זקוקה לו היום".
בעבר הצבעת לליכוד?
"כן. אני חברת ליכוד ואם צריך אעזוב את הליכוד. קיבלתי הצעות גם ללכת ולרוץ עם הליכוד, אבל בשלב הזה אני מעדיפה לא לדבר על זה, כי זה היה בחיתולים. יש לנו קבוצת מתנדבים מאוד גדולה ותמיכה רחבה. הוא משאיר את האג'נדה של הליכוד ולכן הרבה אנשי ליכוד עוברים אלינו".
לפי הסקרים האחרונים, הוא מאבד מכוחו.
"נכון. אבל אני חייבת להגיד שאני באופן אישי, כמנהלת המטה לא ממש רואה את זה, להפך אני רואה תמיכה רחבה בגדעון ולא מאמינה לסקרים, לדעתי הם מוטים".
זה תפקיד בשכר?
"כן. זה בשכר. אבל קיבלתי לפני כן הצעות נוספות בשכר ואמרתי לו. אני קודם כל תמכתי בגדעון סער ורק לאחר מכן עלה הנושא של לנהל את המטה שלו. לא הייתי מנהלת מטה, אם לא הייתי חושבת שהוא חלופה ראויה למדינת ישראל".
מעניינת אותך הפוליטיקה הארצית, יש סיכוי שנראה אותך שם בעתיד?
"כרגע לא החלטתי אם פוליטיקה ארצית או מוניציפלית. אני רוצה לשנות ויכולה לשנות, אבל קודם כל העיר פתח תקוה צריכה אותי יותר ולכן ימים יגידו".
אז יש סיכוי שבעתיד תתמודדי על ראשות העירייה?
"הכל עומד על הפרק. עוד לא קיבלתי החלטות, אבל הכל עומד על הפרק".

סער עצמו יבקר היום (שני) אחר הצהרים (16:30) במטה בפתח תקוה.

קיראו גם:

אורנה דוידאי שובצה במקום ה-19 ברשימתו של גדעון סער לכנסת


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שמעון ראובן

    המדינה שלנו רוצה שאת תקווה הישנה תמשיך להישאר עוד הרבה שנים בעזרת השם אמן ואמן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר