לירון, ינאי וח"כ רון כץ צילום פרטי

גם ינאי חש גאה: רון כץ הושבע כחבר בכנסת ה-24

כץ הודיע כי יפתח לשכה בפתח תקוה ואמר: "מספר הנייד שלי נשאר זהה ואני מזמין את אזרחי המדינה ותושבי העיר לפנות אלי בכל נושא"

פורסם בתאריך: 7.4.21 11:18

אתמול, שבועיים אחרי הבחירות ובפעם הרביעית בשנתיים האחרונות, נשבעו אמונים 120 חברי הכנסת, לכנסת ה-24. גם הפעם יש לא מעט חברי כנסת תושבי פתח תקוה ואחד מהם הוא חבר הכנסת הטרי רון כץ, שעד לאחרונה היה סגן וממלא מקום ראש העירייה וראש מינהל החינוך. לאירוע החגיגי הגיע כץ יחד עם אשתו לירון והבן ינאי שלבש חולצה שעליה היה מודפס 'אבא שלי חבר כנסת'. הבוקר סיפר כץ: "זכיתי להשתתף באחד האירועים המרגשים בחיי, בו הושבעתי לחבר כנסת. כפי שהתחייבתי במשכן, אני מתחייב גם כאן לשרת אתכם ואת המדינה בצורה מיטבית, ואעשה הכל כדי לקדם בכהונתי את האינטרסים של הציבור, רווחתו וכלכלתו".

עוד אמר כץ: "אני מאמין גדול בקשר הישיר עם הציבור וכפי שנהגתי בעיריית פתח תקווה אנהג גם בכנסת ישראל. מספר הנייד שלי נשאר זהה ואני מתכוון לפתוח לשכה בעיר מגורי, פתח תקוה. אני מזמין את אזרחי המדינה ותושבי העיר לפנות אלי בכל נושא בדיוק כפי שעשו עד היום. העיר פתח תקוה היא הבית והמקום בו משפחתי מתגוררת ותמיד יהיה יקר ללבי". על נוכחות אשתו ובנו במשכן אמר: "הנוכחות שלהם באירוע הוסיפה למחויבות לעתיד טוב יותר שחייב להיות במדינה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר