רמי גרינברג צילום זאב שטרן

גרינברג על המצב: "פתח תקוה ערוכה היטב, אנחנו לא צריכים לפחד במדינה שלנו"

ראש העירייה מבהיר שהעירייה ערוכה לכל התפתחות ומצויה בקשר שוטף עם הגורמים הרלוונטיים בפיקוד העורף, ואומר: "אנחנו בארץ שלנו, חיים בגאווה ובביטחון ולא ניתן לאף אחד לנסות לגרום לנו לפחד"

פורסם בתאריך: 10.5.21 20:32

בעקבות ירי הרקטות לעבר ישראל, ואיומי החמאס להרחיב את הירי למרכז הארץ, אומר הערב ראש העירייה, רמי גרינברג, כי פתח תקוה ערוכה לכל מצב, והעירייה תפעל בהתאם להנחיות שתקבל מפיקוד העורף.

הערב החל חמאס לירות לעבר ישוביי הדרום וירה גם לאיזור ירושלים, לאחר שארגון הטרור המוסלמי הציב אולטימטום לממשלת ישראל לפיו עליה להוציא את הכוחות מהר הבית ובשייח ג'אראח. רקטות נורו לעבר ירושלים, בית שמש ויישובי האזור. צריך לזכור שהיום הוא יום ירושלים. כיפת ברזל יירטה רקטה אחת ובית מגורים בקרית ענבים סמוך לירושלים נפגע, הרסיסים נפלו בכביש מספר 1. בהמשך שוגרו מטחים גם לכיוון שדרות והמועצה האזורית שער הנגב.

"אנחנו ערוכים לכל מצב", אומר ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג בהתייחסו למצב, "הנושא של הביטחון בפתח תקוה הוא אחד הטובים בארץ בשוטף, גם בנושא של טילים הייתה לנו התמודדות כזו ב-2019. אנחנו ערוכים ונפעל בהתאם להנחיות המדינה ופיקוד העורף ונעשה מה שצריך לעשות. אנחנו בקשר עם כל הגורמים הרלוונטיים".

יש הערכות לפתיחת מקלטים?

"אנחנו ערוכים וכל השנה האחרונה אנחנו בכוננות מוגברת עם כל המערך ותגבור הסיירים והשיטור העירוני ללא קשר. ובהקשר הזה, ברגע שיהיו הנחיות נוספות, לדוגמא לפתוח מקלטים, אנחנו יכולים לעשות את זה הכי מהר שאפשר ולתת מענה של כל כל מה שצריך לתושבים שלנו".

המצב מדאיג אותך?
"לא. אנחנו בארץ שלנו, חיים בגאווה ובביטחון ולא ניתן לאף אחד לנסות לגרום לנו לפחד במדינה שלנו. אנחנו לא מפחדים ובאמת שלנו אנחנו ננצח תמיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בן

    גאה להיות בעיר של גרינברג.מלא תחושת ביטחון ועשיה ברוכה.סופרמן הבחור

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר