בן רצח את אביו בדירה ברחוב אסתר המלכה
זירת האירוע ברחוב אסתר המלכה, בן רצח את אביו צילום דוברות איחוד הצלה

מזעזע: פבל נטחין מואשם ברצח אביו. "חש כלפיו איבה"

היום הוגש נגד נטחין בן ה-47 כתב אישום בגין רצח בכוונה בנסיבות מחמירות. הוא מואשם בכך שרצח את אביו בדירת המשפחה בדקירות סכין

פורסם בתאריך: 5.8.21 11:56

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום, חמישי, כתב אישום ובקשת הארכת מעצר לבית המשפט המחוזי מרכז נגד פבל נטחין (47) תושב פתח תקווה, בגין רצח בכוונה בנסיבות מחמירות, לאחר שעל פי החשד רצח את אביו בדקירות סכין בביתו.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שחף קלינמן-שמעוני, בתקופה הרלוונטית, התגורר נטחין בדירת הוריו יחד עם אביו ז"ל ואמו. במועד שאינו ידוע במדוייק, גמלה בליבו של נטחין ההחלטה לגרום למותו של אביו, בשל רגשות איבה שחש כלפיו. מכתב האישום עולה כי ביום 7/7/2021, בשעה 13:30 לערך, שכב האב המנוח על מיטתו בחדר השינה ואילו האם ישבה באותה עת בסלון הדירה וצפתה בטלוויזיה. בשלב זה החליט הבן להוציא לפועל את תוכנית הרצח. לשם כך, ניגש למטבח, ונטל שתי סכיני אוכל משוננות שהיו בסכו"מון על השיש, אותן הטמין במכנסיו, והלך לכיוון חדר השינה שם שהה אביו.

קיראו גם:

תושב העיר חשוד שדקר למוות את אביו בביתם שבפתח תקוה

בכתב האישום נטען כי כאשר הגיע לחדר השינה, שלף נטחין את הסכינים, מבלי שאביו הבחין בכך ודקר אותו בעוצמה מספר פעמים, בחזהו, בידו וברגלו, בכוונה לגרום למותו. כתוצאה מעוצמת הדקירות, חדרה אחת הדקירות דרך הכבד של האב, האחרת לליבו ולבסוף נשברה אחת הסכינים והלהב נותר בחזהו של האב. בשלב זה החל האב לצעוק כי בנו רוצח אותו, התרומם מהמיטה ואחז בו. למשמע צעקותיו של האב, נכנסה האם לחדר השינה, שלפה מידו של הבן את הסכין והשליכה אותה דרך חלון חדר השינה. האם הזמינה אמבולנס לבקשתו של האב הפצוע, כאשר בינתיים השתחרר נטחין מאחיזתו של אביו והלך לכיוון סלון הבית.

בסיכום כתב האישום נטען כי האב הפצוע הלך בעקבות בנו לסלון, עד שהתמוטט ונפל על בנו והשניים נפלו ארצה. אז קם הבן והלך לחדרו, בעוד אביו נותר מתבוסס בדמו. בעקבות מעשיו של נטחין, נקבע מותו של אביו על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו לדירה. במעשיו המתוארים בכתב האישום, גרם הנאשם בכוונה למותו של אביו, לאחר תכנון והליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית ועל כן הוא מואשם ברצח בכוונה בנסיבות מחמירות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר