חתן וכלה, צילום אילוסטרציה bedya Shutterstock.com

עלייה במספר הזוגות שנרשמו לנישואין ברבנות פתח תקוה

במועצה הדתית זוקפים זאת לזכות שינויים שנעשו במחלקת הנישואין אשר שיפרו את השרות

פורסם בתאריך: 13.9.21 08:45

עליה של 36% ברישום לנישואין בשנת תשפ"א ברבנות פ"ת: המועצה הדתית פתח תקווה חושפת את נתוני הרישום לנישואין בשנת תשפ"א ומהם עולה גידול מרשים של 36% בשנה האחרונה. בשנת תשפ"א נרשמו לנישואין בפתח תקוה 643 זוגות ובשנת תש"פ נרשמו 472 זוגות, מהנתונים עולה גידול של 36% בשנה האחרונה.

במועצה הדתית מעדכנים כי בשנה האחרונה נעשה מאמץ להנגיש ככל הניתן את הרישום לנישואין לזוגות מכל הארץ ומבלי צורך להגיע לבניין המועצה בשלב הרישום הראשוני. חלק מהשינויים שבוצעו השנה ברישום למחלקת הנישואין: הוארכו שעות קבלת הקהל הן בשעות היום והן בשעות אחה"צ (בימי שלישי). ניתן דגש מיוחד על שירות מהיר, מקצועי ונגיש. מנהל המחלקה, ינון פרסיק זמין בימי שישי בתיאום מראש לקבלת קהל והגשת טפסים. הרישום הראשוני לנישואין, מתבצע מבלי צורך להגיע לרבנות, דרך אתר האינטרנט או בדף הפייסבוק.

ראובן יוסופוב, ראש המועצה הדתית פתח תקוה: "עם סיומה של השנה ואחרי עבודה והשקעה רבה, אנו מסתכלים בסיפוק על הנתונים ומאמינים שעם המשך השקעה בשירות המיוחד של מחלקת הנישואין עוד ועוד זוגות יבואו להירשם לנישואין ברבנות פ"ת, אני מודה לראש המחלקה ינון פרסיק על מסירותו בשיפור השירות במחלקה ולכל עובדי מחלקת הנישואין על עבודתם החשובה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר