צילום אילוסטרציה לילד המצולם אין קשר לכתבה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ארגון אמיצים חנך מרכז מיוחד לילדים יתומים

המועדון הוא פרי יוזמת ארגון אמיצים, הארגון הישראלי לאלמנים אלמנות ויתומים צעירים והרשות לביטחון קהילתי בעיר בניהולו של שלומי ערה

פורסם בתאריך: 26.9.21 11:31

מרכז חדש וייחודי לאלמנים אלמנות עם ילדים יתומים נחנך בפתח תקוה. המועדון הוא פרי יוזמת ארגון אמיצים, הארגון הישראלי לאלמנים אלמנות ויתומים צעירים והרשות לביטחון קהילתי בעיר בניהולו של שלומי ערה. ארגון אמיצים הוקם ביולי 2017 על ידי הדס דיסין גליק, על מנת לייצר קהילה רשמית לאוכלוסיית צעירים באובדן מגן – אובדן אב או אם לילדים קטנים. המטרה היא לתת מענה חברתי לאומי, לייצג את צרכי הקהילה הייעודיים והייחודיים ולדאוג לזכויות של קהילת האלמנים והאלמנות הצעירים עם ילדיהם היתומים (מתחת לגיל 18). בשת"פ עם הרשות לביטחון קהילתי, הארגון מקים מרכזים קהילתיים אזוריים וארציים של תמיכה וכלים מקוריים על מנת לבנות מחדש את שגרת החיים שנגדעה למשפחות שחוו אובדן מגן. בכל מועדון ישנם פינות מרגוע ומשחק להורה וילדיו, מטבח מפנק של סבא וסבתא, חוגי העשרה רב גילאיים וחצר. כל מועדון מלווה באנשי מקצוע מומחים ומתנדבים בוגרים. בשיתוף פעולה עם הרשות לשירות אזרחי לאומי שולבו במועדון בפתח תקוה גם גרעין של שמונה בנות שרות לאומי שיתנדבו במועדון ובבתי משפחות האלמנים האלמנות והיתומים הצעירים בעיר. פרויקט אמיצים הנו חלק מתפיסה כוללת של החוסן הקהילתי, מעצם העיסוק במשפחות החסרות אב או אם.

המרכז שוכן ברחוב שפירא 26. ההצטרפות בפניה ישירה של הצוות לכלל המשפחות שעברו אובדן מגן, וההורה בגיל 25-45 ולו ילדים בגילאי 6-14.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר